СуЗа и блог игрица


Сваки разлог је добар разлог – кажу неки људи. Мој разлог да се вратим писању овога пута је бољи него иначе. Разлог је СуЗа која ме је номиновала у блог игрици. Иако сам је играла у више наврата прошле године, зато што ме је СуЗа номиновала играм је поново.

1. Омиљено доба дана

~ Раније бих рекла јутро, кад се рађа дан који нам доноси наду, кад се рађа нешто ново. Последњих неколико година омиљено доба дана ми је оно у коме сам окружена људима које волим, радим оно што волим…

2. Који би лик из бајке волео бити?

~ Хммм, прво изабрати бајку 🙂 Искрено, не знам, нисам о томе размишљала, али оно у шта сам сигурна не бих била нека принцеза која је у невољи и очекује принца/витеза да је спаси. Некако се никад нисам уклапала у такве приче.

3. Кад кажеш ЈА – шта све подразумева та „мала” реч?

~ Подразумева мене, са свим врлинама и манама.

4. Књига или филм

~ Књига, посебно у оној опцији књига или филм снимљен на основу књиге. Волим оне мирисе које носе књиге, без обзира да ли су нове или старе годинама, деценијама. Кад читам утонем у неки други свет, сама у глави стварам свој филм на основу прочитаног. Они моменти да читањем радим на себи се подразумевају.

5. Фотографија или слика

~ Може ли и једно и друго? Можда због тога што нисам вешта у сликању за нијансу дајем предност фотографији, али сигурно је да волим и уживам и у једној и у другој уметности. Иначе, пријатељи често знају да кажу да сам фото-манијак због ненормално (то је једина реч која на прави начин описује) великог броја фотографија које имам. Довољно је рећи да се са викенд путовања вратим са две-три хиљаде фотки. Наравно, нису све мала ремек дела, али су довољна да остане успомена 🙂

6. Шта су за тебе успомене?

~ Много тога. Све оно што ме врати у нека прошла времена. И кад пронађем неку ситницу из детињства, и кад чујем неку песму, видим неку фотографију, кад осетим неки мирис, укус… Све што могу да опипам и што могу да осетим неким од чула.

7. Када би путовање кроз време било могуће кад и где би волео да живиш?

~ У време Цара Душана 🙂 Има много периода, не само у српској историји већ и у историји света, која би била занимљива за живети у њима. Само се бојим да би ми, с обзиром да бих дошла из савремене цивилизације, највећи проблем било то што су у свим тим периодима услови за одржавање личне хигијене били… па, рецимо, лоши.

8. Ако би ставио наочаре неког другог шта би помислио о себи?

~ Хммм, ако би питала моје пријатеље рекли би ти да бих сигурно имала много бољу, реалнију слику о себи од оне коју имам без тих наочара 🙂

9. Мачка или пас

~ Дефинитивно пас. И то не само зато што имам једног. Он је моја антистрес терапија. Осети кад сам лоше, кад ми треба загрљај и тада упије сву лошу енергију из мене. И трпи ме. Трпи моју нервозу, моје мане, моје изливе љубави. И воли ме. И веран је.

10. Шта је за тебе успех?

~ У данашње време када нас психички трују и разбијају мислим да је успех остати нормалан, свестан себе.

11. Напиши ми нешто за „успомену и дуго сећање”

~ Последње време свратим у комшилук, али не остављам траг. Прочитам и одем. Твоја авлија је једна од оних у коју редовно свраћам. Не само зато што смо комшилук већ годинама, већ зато што код тебе увек пронађем неки мир. Код тебе је све ненаметљиво, а опет довољно јако, подстицајно. Баш онако како треба да буде да човек пронађе одговоре чак и ако их не тражи.

Коментари на: "СуЗа и блог игрица" (5)

  1. Хвала ти, Иво, на дивним одговорима који су ми само потврдили оно због чега је твој блог један од оних које редовно читам. Надам се да уживаш у реалном животу 🙂

    • СуЗо,
      драго ми је да то чујем. Хвала Теби што си ме се сетила :-*
      Рецимо само да је реалан живот понекад сувише реалан… Поздрав 🙂

  2. Ил си преписивала, или је ово за Молдера и Скали… 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

