Ivin SvetНа данашњи дан, 9. новембра 2011. заживео је Ивин свет. Дланом о длан, прошле су три године.

Кад сам почела да пишем на блогу идеја је била да „на папир“ ставим све оно о чему сам размишљала, а што ме је на овај или онај начин мучило. Блог је требало да буде неки мој вентил за нервозу, осећај немоћи који сам имала. Настао је у тренутку кад су дешавања на Косову и Метохији ушла у једну нову фазу, кад су постављене барикаде, кад је и дефинитивно разрешена свака дилема, ако их је уопште и било, о томе како власт у Србији третира свој народ и свој део територије који су отели неки лоши људи.

У почетку су блог читали само они најближи. А онда се круг ширио. Најпре су у Ивин свет долазили само они који су се, негде, проналазили у мојим речима и мислима, или су се бар само они оглашавали, а онда су почели да долазе и они који се баш не слажу. И они су се оглашавали. Најчешће увредама. Другачије, изгледа, нису умели.

Блог је од старта био својеврсно огледало мојих мисли на дневно-политичке теме. А онда су се интересовања проширила. Теме су биле разне, баш као и моја интересовања. Некад сам пратила актуелна дешавања, некад писала о ономе што је мени у датом тренутку било битно. Трудила се да, колико могу, испратим историјски битне ствари за наш народ. Појединим објавама обележавала годишњице великих страдања српског народа са жељом да се такве ствари више никад не догоде. Не само Србима већ било ком народу.  при објављивању тих текстова увек сам на памети имала ону да народи који забораве сопствену историју су принуђени да је изнова преживљавају. Наша је толико бурна и богата и трагична да неко ново понављање Првог или Другог светског рата би, бојим се, било погубно за опстанак српског народа.

Правила сам осврте на потезе бивше и актуелне власти, коментарисала неке одлуке које су доношене.  Спомињала спортске резултате, али и писала о неким личним недоумицама. Некако су те емотивне теме са примесама личног, на моје изненађење, наишле на једнако добар одзив као и оне са политичком тематиком.

У најкраћем, на блогу је било свега јер, баш како му и име говори, ово је мој свет и ја га бојим и сређујем онако како мени у датом тренутку одговара.

Мало статистике…

До сада је објављено 456 текстова. Убедљиво најчитанији је „Ко је заиста угрожен, а ко нетолерантан“ са 87.068 читања. Верујте ми, то није најбољи текст на овом блогу, али је један од оних који су прочитали и они који се слажу и они који се не слажу са написаним. Сходно томе има и највише коментара – 575.  Већина су пљувачина по мени због написаног, али је било и оних који су били подршка. Лично, мени је тај текст битан јер сам се дефинитивно уверила да сам много добар човек. Без шале, ни све гадости које су ми упућене нису ме убедиле да било кога треба да мрзим. И мислим да је то највећи квалитет.На другом месту, по броју читања, је „Бој на Косову – цитати“ 11.855,  на трећем „Олуја – да се не заборави“ 7.577. У последњих годину дана убедљиво најчитанији текст је „Такви смо ми Срби“, објављен 22. фебруара и који има 6. 773. читања.

Е, сад долазимо до још једног занимљивог дела, кад је статистика у питању. Опет је у главној улози најчитанији текст. По коментарима сам најгора, али судећи по блогерима – нисам. Највећи број блогера кликнуо је оно дугменце „свиђа ми се“ управо на овај текст – 32. Занимљивост број два, ово је и најоцењенији текст. Укупно 367 пута је оцењен, а просечна оцена му је 4,5. Рекла бих да то и није тако лоше 🙂

Статистика још каже да је било скоро 300.000 прегледа, готово 5.000 коментара, а да је највише посетилаца било 26. септембра 2013. – 34.525.  Тада је и један текст имао највише дељења – преко 10.000. Блог и коментаре на њему прати преко 270 људи, а текстови су подељени у 20 категорија. Највише је оних посвећених дневним дешавањима, Косову и Метохији и обележавању битних датума из српске историје. Највише објављених текстова је било у априлу 2013. – 35.

Последњих пар месеци имам мало више приватних обавеза, па ме је мање на блогу. Није ми жао што не стижем да пишем као пре, надокнадићу то, али ми је жао што не стижем да прошетам по суседним авлијама и уживам у стваралаштву најбољег комшилука на свету. А мој комшилук то заиста јесте. Уверила сам се у то више пута. И лично 🙂  Овом приликом се свима извињавам што „изостајем са наставе“,  али ћу пре или касније све надокнадити. То што ме нема код вас није зато што не желим да се дружимо већ зато што свакодневни живот у овом тренутку има приоритет.

За крај, хвала свима који су у Ивином свету. Пријатељима који су ми од старта дали подршку, похвалама и критикама избрусили моје перо. Хвала комшилуку који је увек био ту да допуни, исправи, инспирише за неке нове текстове. Али и да помогне да преко њихових блогова доста тога научим.

И хвала свима вама, познатим и непознатим, који одвојите време да посетите Ивин свет. Који читате оно што пишем, делите, коментаришете. Јер, сви сте ви заслужни што овај блог функционише.

Хвала и Ивином свету јер ме је спојио са неким сјајним људима. Преписку започету у коментарима на овом блогу са неколицином сам пренела у реални живот и с поносом могу рећи да сам са некима почела да градим пријатељства. Јесу у зачетку, али су на здравим основама.

Диван је осећај кад знаш да тамо негде, ко зна колико далеко или близу, постоје људи које не знаш, а који мисле слично или исто као ти. У ова луда времена у којима живимо, то много значи. То даје наду да нас има довољно и да ако се сви удружимо заиста може да нам буде боље. Комшија Облоговани је својевремено написао нешто што много волим, често цитирам. Могло би да буде и мото овог блога с обзиром на теме којима се најчешће бавим:

„Не дам своје мале збркане мисли. Од њих градим бедем, последњу линију одбране.“

Ивин свет је напунио три године.

СРЕЋАН РОЂЕНДАН СВИМА КОЈИ СУ ДЕО ОВОГ БЛОГА.

Коментари на: "Ивин свет – трећи рођендан" (16)

  1. Све честитке!!!
    Срдачно, С.Т.

  2. Srećan rodjendan i da nas sve nadživi Ivin svet – svet koji voli, poštuje, prkosi zaboravu, koji ima mišljenje i stav.. svet drugačiji od današnjeg sveta, svet u kom ste ponosni što ste njegov deo.. Hvala Ivo i nije što si Seja, ali si najbolja :*

  3. Srećan rođendan i samo nastavi tako!

  4. Čestitam!! Čekam da se uštosiš sa stvarnošću pa da nađeš više vremena za ovaj blogosvet 🙂

  5. Срећан рођендан 🙂
    Уживај што више у реалном свету, виртуелни ионако неће побећи 😉

  6. 🙂
    “Већина су пљувачина по мени због написаног, али је било и оних који су били подршка. Лично, мени је тај текст битан јер сам се дефинитивно уверила да сам много добар човек. Без шале, ни све гадости које су ми упућене нису ме убедиле да било кога треба да мрзим.“
    Oво код тебе највише волим.
    Та “друга Србија“ би тако желела да те мрзи, али нема због чега, и то је твој највећи квалитет…
    (Хвала на оном бесконачном цитирању… 🙂 )
    И срећан ти рођендан, сестро драга…

  7. Sejo moja, mnogo te volim i čestitam ti 🙂

  8. Slecan lozendan 🙂 🙂 🙂 Eto kako su kod nas deca napredna 🙂 ima tek tri godine a ceo je komsiluk slusa – Ivina je svaka na mestu!

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

