Браћа и Пријатељи


Diploma-Najboljem-bratuПостоје људи које на прву лопту заволимо, без неког конкретног разлога. Једноставно, већ при првом сусрету се ушуњају у срце, ту се сместе, без намере да икад изађу.

На прву лопту рекло би се да немамо много тога заједничког.

Различитих смо година. Њих неколико су од мене старији свега пар година, али има и оних који су старији и више од деценије.

Живимо на различитим локацијама. Има оних који живе у Београду, али и оних који су не само у другом граду већ и у другој држави. Неки су, тренутно, и на различитом континенту.

Различитог смо образовања, брачног и имовинског статуса.

Упознали смо се, неко би рекао случајно, али ја мислим да случајности не постоје. То што ми нешто нисмо планирали не значи да неко негде није записао да баш то баш тако и баш тад треба да се догоди.

Они су људи од којих могу доста да научим. О животу, пријатељству, искрености, подршци… О рату и миру, о поверењу и издаји, о победи и поразу. Свако од њих бар једну област „носи у малом прсту“ и несебично своја сазнања дели са другима. Њихово животно искуство је огромно.

Кад имам неку дилему – добићу савет. Кад имам неки проблем – понудиће решење. Кад се „заиграм“ са речима – скренуће ми пажњу.

Сваки разговор са њима је једна врста едукације. Они су професори, а ја сам ђак жељан знања.

Не пијемо кафу сваки дан. Не причамо телефоном сваки дан. Не шаљемо једни другима поруке сваки дан. Али, знам да су ту.

Сваки дан.

Они су Браћа и Пријатељи.

Њих сам од самог старта заволела више него што ћу неке друге икад волети…

Коментари на: "Браћа и Пријатељи" (7)

  1. Da se prvi overi tvoj bata koji te uvek nosi oko srca, i kad nismo u kontaktu

  2. Evo i mene draga moja..poljubac 🙂

  3. Dođem po lekciju na tvoj blog a dobijem zagrljaj! Ljubac draga Ivo :-*

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

