Спасилац


spasilac1Таман помислиш – нема даље, кад оно… Политичари у Србији увек имају по неколико „зецова“ скривених у дубинама својих рукава. Данас сам почела да верујем у „HARPP“ систем и то да је „кључ“ за његово управљање у рукама српске владајуће гарнитуре.

Зима скоро прође, а каква је била илуструје податак да је 19. јануара у Београду измерено 20 степени. А, онда… Почело је да се прича о изборима и време је почело да се квари. Расписаше изборе, а оно удари зима. Почео да веје снег. Ма, какав снег – мећава. И, већ како то бива у Мајци Србији, створише се сметови од по пар метара, колоне, заробљен народ…

У свим нормалним земљама војска и полиција су ту да помогну. И то је нормално. И ови наши су се укључили у извлачење свих оних сиротих људи које је невоља притисла и оковала их на сред неког пута. И све би било у реду да се у целу причу није укључио и сам политички врх.

Ни мање ни више, први потпредседник Владе Србије, техничке, нашао се на лицу места. Камере су забележиле, све телевизије пренеле снимак како храбро спашава једно дете из смета. Камере нису забележиле колико је још људи спасио, али смо сви уверени да се није задржао само на овом једном детету.

Ово најјадније прикупљање политичких поена није остало не награђено од јавности, посебно оних представника нашег народа којима мозак ради брзински, који имају специфичан смисао за хумор. Тако смо данас добили сијасет занимљивих фотки, чак и видео записа о дешавањима код Фекетића. У наставку ћете имати прилике да уживате у њима.

Пре него кренемо са фотограијама једна порука за све оне који ће рећи да сам острашена, ретроградна, да мрзим успешне политичаре који се на прави начин боре за нашу земљу, да припадам „жутој“ или некој другој политичкој опцији,  или било шта слично:

Мало процуњајте по Ивином свету, можете свашта нешто занимљиво да пронађете. Баш као што сам пред оне изборе написала текстове  „Маратонци трче почасни круг“ и „Кад замиришу штаче, зној и јорговани“ у којима сам критиковала прикупљање јефтиних политичких поена тиме што се, између осталог, учествује и на Трци задовољства на Београдском маратону, само зато што се одржава у финишу предизборне кампање, тако и сада немам ни мало симпатија према „херојском чину“спашавања заробљених у сметовима.

Зашто?

Последње две године у Србији су уобичајене слике које гледамо последња 24 часа. Људи завејани негде на путу седе у колима у просеку 12 сати. Моја добра пријатељица је прошле зиме завејана у колони седела у колима 12 сати. Како тада није било никога из политичког врха да откопава пут, спашава промрзле? И њима је тада требала помоћ, а добили су је САМО од војске и полиције. И обичних смртника.

За то постоји врло једноставно објашњење – НИЈЕ БИЛА ПРЕДИЗБОРНА КАМПАЊА!

Ово јесте Мајка Србија у којој сте добром делу људи испрали мозак, али овакве „спонтане акције“ чак и овде не могу да прођу без адекватне реакције.

п.с. хвала свим ауторима фотографија и видео записа…

tumblr_n0brkcLduq1qbc06uo1_400

spasilac2

spasilac

autobus

iskusni toma

anketa

vucic dete

Пошто се видео запис „Супермен у Фекетићу. А у ствари…“ брзином светлости брише са свих канала на YT, ево пар фотки као илустрација.

supermen

Коментари на: "Спасилац" (16)

  1. Јефтини политички поени ппв-а. Хвала за овај текст, шероваћу, а планирам и да пишем нешто о изборима. Можемо одлично да се допуњавамо 🙂

  2. Нисам имао појма да госн спасилац има овако јаке кукове!! Може најмање троје деце да изроди. Србија има да цвета…

  3. […] слушам олују напољу, читам текст моје блог комшинице и пријатељице Иве и чини ми се да […]

  4. Rekoh negde (valjda na twitteru), može da se desi da sutra drži liturgiju u nekom hramu. Sjajne fotke… I post, naravno. Ne zna čovek da l’ da se smeje il’ da plače. Išao sam danas u hitnu pomoć, povređena mi je inteligencija, bre!

  5. Oborila si me mojom omiljenom fotkom Bernadinca spasioca, i ovaj narod koji tako brzo razmišlja i pravi ove „zezovkice“ me fascinira! Prokomentarisala bih ono što je mene u celoj ovoj situaciji taknulo.

    Dopao mi se komentar komandira vojske koji je juče sa svojom jedinicom spašavao ljude, čini mi se oko Zrenjanina, da su građani prilično neodgovorni kada i pored upozorenja kreću na put. Pomislila sam šta bi mene sa malim detetom, po ovakvom vremenu, nateralo napolje? Razumem da ima i onih koji STVARNO nemaju izbor i moraju da krenu, ali mi je sa malim detetom to nekako baš teško…

    Nadalje, ne slažem se da smo nakon snimka spašavanja jednog deteta zamislili da je predsednik nam ostao tamo i tako obučen u kaputić bez rukavica, kape…spasao još bilo koga. Verujem da su ljudi sve ovo pripisali kampanji i da bi jedino neprekidni snimak trosatnog njegovog boravka na snegu u okviru spasilačke ekipe mogao da nas demantuje.

    Zeznuće se oni kad tad. Možemo da uvažavamo predsednika, možemo da ga poštujemo, ali ono stvarno slepo sleđenje vođe….mislim da je narod toliko puta izneveren da tog „slepila“ više nema.
    Iskreno se nadam da je ova njegova akcija spašavanja odnela makar jedan glas na neku drugu stranu…

  6. Idi UHVATI mi jedno dete da se slikam 🙂 nasmeja me, šta drugo?

  7. […] Извор: Ивин свет […]

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

