Српски националиста


srbijaКолега Облогован врло инспиративно делује на мене.  Можда и зато што слично мислимо у погледу многих ствари. Прочитала сам његов најновији текст, објављен у делу „Мој став“ под именом „Јавите ми кад демократија одлучи да будемо срећни“, почела да куцам одговор и, да не бих, како бата Ироније каже, написала чланак у коментару, одлучила сам да га напишем овде.

Ја сам српски националиста.

Шта то значи?
Не мрзим друге.
Не желим да се другима догоди нешто ружно.
Не желим да се истребе други народи.
Не желим да Срби владају светом.
Не желим да сви људи у свету буду православне вере.
Паролу „Србија до Токија“ користим само у спортске сврхе и она не представља моје освајачке амбиције.
Нисам шовиниста.
Нисам фашиста.

Ја сам српски националиста.

Шта то значи?
Волим Србију.
Волим српски народ.
Волим и негујем српске обичаје.
Поштујем српску традицију.
Учим из српске историје.
Поштујем српске хероје.
Памтим оне који су своје животе дали да би ми били слободни.
Православни сам верник најбоље што умем.
Не желим ништа туђе, али не дам своје.

Ја сам српски националиста и поносим се тиме.

Коментари на: "Српски националиста" (18)

  1. Umeš ti da kažeš stvari bolje nego ja… 🙂

  2. Bilo bi adekvatnije da si rekla:’ne bih htela da dam svoje’. Nažalost, ima dosta onih koji će da daju i moje i tvoje koje čine naše… Bojim se da ta sportska ‘Srbija do Tokija’ ne ispadne ‘Srbija do proleća’…

  3. Bez težnje da moj komentar izazove bilo kakvu veću raspravu, a ipak da ne oćutim, eto i mene nešto tera da se potpišem pod ovaj tekst.
    Lično imam problem, mislim nemam ga lično, ali sebe ne mogu nazvati nacionalistom (pomalo mi ta reč zvuči ….huh), a opet volim Srbiju (pa se već pola veka patim u njoj i opet bez želje da je napustim) i poštujem i versku i istorijsku tradiciju, sa radošću i punim srcem navijam za našu zemlju u svemu, počev od Eurovizije, pa do MMF-a, preko Noleta i vaterpolista.Išao sam i u rat, pod našom zastavom, u svakom inostranstvu sa ponosom pričao o zemlji iz koje potičem, o našim ljudima, sportistima, majkama, zemljoradnicima, naučnicima….i nisam nacionalista.
    Nacionalizam, je namenjen ljudima čiste krvi, moja nije.U meni teče i deo krvi koji pripada srpskoj istoriji, ali ne i srpskoj veri, i ja i tu veru poštujem i proslavljam praznike, iako sam ateista.
    Smatram sebe, običnim patriotom, onim koji gine u rovovima, i koji sa oduševljenjem kliče svom kralju, državniku, svom sportisti (koji kao pripadnik druge vere i nacionalnosti trči skače, izagara pod srpskom zastavom), onim koji se ne pita za sudbinu Kosova, pa ni Vojvodine, onim koji se ne pita za organizaciju izložbe na kojoj se posipamo pepelom po glavi…..
    Samo patriota.Malo li je?

    • Овај текст је реакција на то што ако кажеш да си националиста одмах ти лепе додатне етикете: шовиниста и фашиста. Исто је и ако кажеш да си патриота.
      Сви могу да буду националисти, патриоте и то је позитивна ствар, али ако Србин каже да је националиста, патриота то одмах добија негативне конотације.Одмах те гледају као да си онај који мрзи.
      Хтела сам да скренем пажњу да ако си националиста не значи да си лош човек. Јер националиста не мрзи. Националиста воли.

      Хвала на посети, коментару. И, не, није мало!

  4. И – ЈА (сам)!!!

    ПС. Родољубљу се васпитава.
    Поздрав Ива.

  5. C,c,c,c,c… samo vas gledam (tj. čitam :)) – pa dobro bre ljudi što se potpisujete na spisak – ne moraju razne službe ništa da rade – sve ćemo sami! I spisak da im napravimo, pa kad krenu u antinacionalističku kampanju da im je lako da nas isključe sa Interneta. Pa zašto bre oni dobijaju platu?! Pa pustite ih da se malo potrude! 😉

    „I ja, i ja, …“ c,c,c,c,c…

    Dakle, šta je pisac (NI1987, tj. ja :)) ovim hteo da kaže? Predlažem da smislimo neko novo ime, jer iako jesmo „to“, mi „to“ baš i nismo. Jer nismo „to“ u onoj lošoj konotaciji, koju su nam, kao uslovni refleks (kao što je onom sirotom kučetu Pavlov uvežbavao stečene reflekse) utisnuli u mozak svi mediji, istorija, škola, „demokrate“ i „demokratija“.

    Definitivno treba novo ime!

    Traži se kum 🙂

  6. И ја сам српски националиста, и поносна сам на то.

  7. I ja sam srpski nacionalista. Ne mrzim, volim Srbiju.
    Nažalost mnogi ne umiju da odvoje Srbiju od loših političara, ekonomista koji je vode, preletača, itd. Ja živim u R.Srpskoj. Šta bih ja dao da mogu da kažem „I ja imam državu i volim je“. Braćo i sestre zavidim Vam na Srbiji.

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

