♥ куца тик-так


ljubav_na_prvi_pogledНе волим зиму и снег. Мислим, волим их, кад сам на планини или селу. Кад снег гледам из топле собе. Кад седим у некој коноби, уз ватру, и пијем кувано вино. Волим снег кад сам на одмору.

Не волим их у Београду. Овде сваки дан идем на посао, овде се снег брзо претвори у бљузгавицу и све буде прљаво и мокро. А данас у Београду падао снег. И било је зима. Што је баш чудно за почетак децембра 🙂

У жељи да побегнем од овог времена мало сам шњурала по неким својим папирима, свескама и пронашла још једну песму. Мислим да је ова написана кад сам имала 16 година. То је било пре… Хммм…. Никад ми математика није ишла од руке 😉

Још једна из оног серијала „Кад ♥ проговори“ 🙂

Бежећи од неких глупости малих

од несрећних љубави и свих безвезних ствари

нисам ни слутила да ћу те ноћи

угледати баш његове очи.

Размишљајући сада о свему помало

о свему ружном и свему лепом

схватам да за њега могу бити само дете

које изгубљено лута нечијим туђим светом.

Али без обзира на скуп свих ситница

које увек сметају у свему

окупирао је све моје мисли

и ову песму посвећујем њему.

Нико пре њега није знао

шта ја то волим, а шта не

за време проведен заједно

показао ми је неки други свет.

Као принцези из најлепше бајке

испуњавао ми је све што сам желела

правио је разне глупости само због мене

и било је лепше него у најдивнијим сновима.

Од тада мојим мислима он господари

мада је то оно што најмање желим

јер без обзира колико године лете

за њега ћу вечно бити једно велико дете.

Коментари на: "♥ куца тик-так" (25)

  1. Prvi ovogodišnji sneg sam već doživela na planini i, što se mene tiče, više i ne bi morao da pada. Baš zbog gradskih ulica, bara i barica, bljuzgavice, teških kaputa , šalova, kap…
    Al, šta ćeš…mora.
    Za lakše preživljavanje, vrati se stihovima. Idu ti.

    • И што се мене тиче више не би морао да пада – слажем се 🙂
      У Београду је падао прошле недеље, потрајао два дана, и доста је било 🙂

      Хвала за коментар :-*

  2. Sneg-radost za decu,za nas matore,samo obaveza više u svakom smislu.Ali što se mora nije teško,samo dobre čizme,vunene čarape i „nema zime“. 🙂

    • Баш тако, за децу сјајно и за пензионере који не морају да излазе напоље. За оне који раде, где год да су, снег и зима нису много омиљени.
      хехехе вунене чарапе 🙂
      Пре доста година кад је било баш-баш зима имала сам обичај да носим оне праве вунене чарапе из колекције „волим те бако“. Имала сам беле и браон. И то сам их носила кад бих на ногама имала мале, слатке, црне цокуле 🙂 Крај чарапа који је вирио из цокула тад сам пребацивала преко. То ми је био неки мој хит у то време 🙂
      Сад и званично, Потковице, добро дошла, смех нам је увек потребан 🙂

  3. lepa je pesmica!

  4. Preslatko 🙂 Pišeš li i sada pesme?

  5. Nekako ga osećam i doživljavam te na sLičan način 🙂
    Lepa i topla pesma 🙂

  6. Ni ja ne volim sneg. Tvoja pesmica mi se mnogo sviđa, ako imaš još, postavi ih obavezno..

  7. Lepa pesma… E, i da ne poveruješ… I u manjim gradovima se pretvori u bljuzgu, haha… Moraćeš ti malo kod nas u goste, mnogo gledaš BG hroniku… 😛

  8. Ovo je tako platonski! Zima može biti potpuno čarobna ukoliko joj čaroliju podarimo… Život nije izvan nas, već u nama… S toga, okupljajte srdačne ljude i nadahnute priče, a ja vam šaljem srdačan pozdrav iz Novog Sada 🙂

    • Анчи,
      у то време са 16-17 је све било платонски 😉
      Зима је чаробна кад не мораш да идеш на посао, да се бориш са барама, бљузгом, превозом који касни… Уживам у њој кад одем на неку планину у већ описаним условима…
      Поздарав за Нови Сад 🙂

  9. He he he he eto imaš još jedan poziv za Novi Sad… 🙂

    • Дивно, дивно… Сад кад кренем у посету пријатељима у Нови Сад планирам неки продужени викенд 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

