Ivin SvetБлог „Ивин свет“ заживео је 9. новембра 2011. Дуго се „крчкао“, појављивао на неким другим местима, али је свој први удисај направио 9. новембра 2011.

Настао као својеврсни вентил, начин да кроз писање из себе избацим све оно што ме је притискало, а тицало се како дневно-политичких дешавања која су у Мајци Србији и те како занимљива, тако и неких мојих приватних дилема. Почело је стидљиво, бар сам ја тако мислила, мада су обрађиване теме биле далеко од стидљивих. Неки су ме упозоравали да сам одмах кренула ђоном и да то није паметно. Ја, дрчна кад не треба, говорила сам да је ово „демократска земља у којој свако има право да изнесе своје мишљење, што ја и радим!“.  Како је време пролазило постајала сам све сигурнија у себе, све оштрија према онима о којима сам писала, све чешће бирала теме које, можда, и није било паметно бирати.

У почетку сам била убеђена да ме читају само моји пријатељи и да ми, поједини од њих, дају моралну подршку тако што ме, можда, и без разлога хвале. А, онда, мало по мало, блог су почели да читају и неки мени непознати људи. Наравно, први контакт са њима је био на друштвеним мрежама где су позитивно коментарисали оно што сам писала. Реално, у почетку, то и није било тешко јер су блог ширили по групама у којима су људи сличних или истих погледа на свет као и ја. Мада, пре пар месеци смо имали и другачију ситуацију. Али о томе нешто касније.

Оно што је мени посебно драго је што је Ивин свет релативно брзо добио КОМШИЛУК! И то још какав! Од тренутка кад су аутори других блогова почели да коментаришу, неки да критикују, неки да похвале, неки да нешто додају, допуне причу, схватила сам да полако, али сигурно, Ивин свет постаје признат и у овом нашем делу универзума 🙂

Од тог 9. новембра па до данас објављено је око 400 текстова.  Неке објаве су, заправо, „сликовнице“, путописи. Аутор 95% текстова сам ја. Пар пута сам објавила неке друге ауторе, објавила цитате, одломке који су по мени вредни памћења.

Теме су биле разне, баш као и моја интересовања. Некад сам пратила актуелна дешавања, некад писала о ономе што је мени у датом тренутку било битно. Трудила се да, колико могу, испратим историјски битне ствари за наш народ. Појединим објавама обележавала годишњице великих страдања српског народа са жељом да се такве ствари више никад не догоде. Не само Србима већ било ком народу.  Правила осврте на потезе бивше и актуелне власти, коментарисала неке одлуке које су доношене.  Спомињала спортске резултате, али и писала о неким личним недоумицама.

У најкраћем, било је свега јер је ово мој свет и ја га бојим и сређујем онако како мени у датом тренутку одговара.

Од тих 400 текстова убедљиво најчитанији је „Ко је заиста угрожен, а ко нетолерантан“ са 86.195 читања. Верујте ми, то није најбољи текст на овом блогу, али је једини који су прочитали и они који се слажу и они који се не слажу. Сходно томе има и највише коментара – 575.  Већина су пљувачина по мени због написаног, али је било и оних који су били подршка. Лично, мени је тај текст битан јер сам се дефинитивно уверила да сам много добар човек. Без шале, ни све гадости које су ми упућене нису ме убедиле да било кога треба да мрзим. И мислим да је то највећи квалитет.На другом месту, по броју читања, је „Олуја – да се не заборави“ 7.464, на трећем „Бој на Косову – цитати“ 5.834.

Е, сад долазимо до оног занимљивог дела, кад је статистика у питању. Опет је у главној улози најчитанији текст. По коментарима сам најгора, али судећи по блогерима – нисам. Највећи број блогера кликнуо је оно дугменце „свиђа ми се“ управо на овај текст – 32. Занимљивост број два, ово је и најоцењенији текст. Укупно 364 пута је оцењен, а просечна оцена му је 4,5. Рекла бих да то и није тако лоше 🙂

Статистика још каже да је било преко 211.000 прегледа, преко 4.100 коментара, а да је највише посетилаца било 26. септембра 2013. – 34.525.  Блог и коментаре на њему прати преко 230 људи, текстови су подељени у 20 категорија. Највише је оних посвећених дневним дешавањима, Косову и Метохији и обележавању битних датума из српске историје. Највише објављених текстова је било у априлу 2013. – 35.

Последњих пар недеља имам мало више приватних обавеза, па ме је мање на блогу. Није ми жао што не стижем да пишем као пре, надокнадићу то, али ми је жао што не стижем да прошетам по суседним авлијама и уживам у стваралаштву најбољег комшилука на свету. Овом приликом се свима извињавам што „изостајем са наставе“,  али ћу пре или касније све надокнадити. То што ме нема код вас није зато што не желим да се дружимо већ зато што свакодневни живот у овом тренутку има приоритет.

За крај, хвала свима који су у Ивином свету. Пријатељима који су ми од старта дали подршку, похвалама и критикама избрусили моје перо. Хвала комшилуку који је увек био ту да допуни, исправи, инспирише за неке нове текстове. Али и да помогне да преко њихових блогова доста тога научим.

И хвала свима вама, познатим и непознатим, који одвојите време да посетите Ивин свет. Који читате оно што пишем, делите, коментаришете. Јер, сви сте ви заслужни што овај блог функционише.

Уз то, диван је осећај кад знаш да тамо негде, ко зна колико далеко или близу, постоје људи које не знаш, а који мисле слично или исто као ти. У ова луда времена у којима живимо, то много значи. То даје наду да нас има довољно и да ако се сви удружимо заиста може да нам буде боље. Комшија Облоговани је својевремено написао нешто што много волим, често цитирам. Могло би да буде и мото овог блога с обзиром на теме којима се најчешће бавим:

„Не дам своје мале збркане мисли. Од њих градим бедем, последњу линију одбране.“

Ивин свет је напунио две године.

СРЕЋАН РОЂЕНДАН СВИМА КОЈИ СУ ДЕО ОВОГ БЛОГА.

Коментари на: "Ивин свет – други рођендан" (30)

  1. čestitke… uz najlepše želje da dočekamo i punoletstvo, i posete milionskih razmera iiii…. da malo više menjamo našu stvarnot, pa neka nas i kritikuju

    • Хвала Него моја :-*
      Заједно то можемо да остваримо. А, критике… Критике нас само јачају да будемо бољи, истрајнији на свом путу 🙂

  2. Срећан рођендан!!!
    ХВАЛА!

  3. Čestitam tebi i tvom blogu. Guraj dalje! 🙂

  4. čestitam godišnjicu. nek je sretno i uspješno

  5. vuckovicnamestaj рече:

    Čestitam, neka je sa srećom!

  6. Čestitam i ja, idemo dalje!

  7. Tek dve godine, a pišeš k’o velika… 🙂
    Hvala na citatu, čast mi je.
    Veliki pozdrav i još mnogo godinica da se družimo.

    • Уз добар комшилук дете се правилно и убрзано развија 😉
      Хвала теби на подршци, лепим жељама и свакодневним сјајним кратким формама и ставовима којима обогаћујеш све нас у комшилуку…

  8. Срећан рођендан 🙂

  9. Umem ponekad da „zalevim“ i uletim u poliličke vode u kojima ne umem dobro da plivam. Ali to samo kad baš nisam svoja 😀 Kada sam otkrila tvoj blog, politika je postala deo moje stvarnosti – ako išta čitam na tu temu retko čitam van tvog bloga. Zato draga blogokomšinice želim da ove rođendane redovno slavimo!
    Srećan blogorođendan 🙂

  10. Branislav Bojčić рече:

    Ja sam ovaj debeli sa bradom 😀

  11. Čestitamo! Svu sreću i dobro zdravlje Vam želim i da se družimo, družimo, družimo…
    S’poštovanjem!

  12. Честитам! 🙂 Само настави тако! Велики поздрав из Подгорице, сестро! Срећно!

  13. Ljubim te jako, zNaš? 🙂

  14. Честитке…Свако добро и награду од Господа!

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

