Наиђе тако неки период кад сређујемо мисли. Празнимо старе кутије. Чистимо екстерни хард 😉 И тада се може свашта-нешто пронаћи. Ја пронађох ово.

Град Филах се налази у Аустрији. То је седми град по величини у Аустрији и други по величини и значају у области Корушка. Познат је и по томе што је практично прво место кад се из Словеније уђе у Аустрију. Од границе са Словенијом удаљен је 11 км, од Италије 15 км. Смештен је у котлини средишње Корушке, подно Алпа, на реци Драви окружен бројним језерима.

Следи неколико фотки, мени да имам подсетник на једно занимљиво путовање и дружење, а комшилуку и пролазницима да мало упознају тај део света.

Уживајте 🙂

Путић :-)

Путић 🙂

Пејзажи...

Пејзажи…
Облаци, Алпи...

Облаци, Алпи…

Осојско језеро

Осојско језеро
The old medieval castle of Landskron

The old medieval castle of Landskron

Филах (Villach) главна улица

Филах (Villach) главна улица

Река Драва

Река Драва

Детаљ из центра града

Детаљ из центра града

Детаљ из центра града

Детаљ из центра града

Црква Свети Јакоб

Црква Свети Јакоб

Предах с погледом :-)

Предах с погледом 🙂

Зелено, волим те зелено... :-)

Зелено, волим те зелено… 🙂

Топли чај

Топли чај

И нешто слатко :-)

И нешто слатко 🙂

Коментари на: "Villach – за успомену и сећање ;-)" (22)

  1. Biram ovako, kolač uz čaj na onoj klupici za odmor sa pogledom na predivan predeo 🙂

  2. Gledam slike i refleksno ispod svake tražim ono fejsbukovsko dugme (y) (lajk). 🙂

    • Морамо да пронађемо неку опцију јер се и мени дешавају сличне ситуације кад одем у комшилук 🙂
      Хвала 🙂

  3. Прелепо је. Верујем да си уживала.

    • Да… Било је то још једно лепо путовање…
      Знаш, фанатик сам кад су у питању фотке, имам баш доста слика са разних путовања па ми све некако жао да их не поделим са комшилуком 🙂

  4. Interesantno ga je posjetiti i za vrijeme karnevala 🙂

  5. Branislav Bojčić рече:

    Lepo je Ivo 😉

  6. Prelepo, želela bih da pročitam tekst od tebe na temu putovanja.

    • Има у категорији „Путопис“ неколико сличних објава, укључујући и Водопаде Игуасу у Аргентини где има и пар занимљивости о водопадима.
      Размишљала сам и о томе, да мало пишем о путовањима на којима сам била, шта сам видела, шта мислим да вреди видети, али некако су ме увек ове свакодневне теме одвлачиле од тога. Ко зна, можда ускоро објавим неки озбиљан туристички текст 🙂
      Хвала на посети 🙂

  7. Da, bre, mnogo su lepe slike, a mogla si da ih prošaraš i nekom anegdotom sa puta 🙂

  8. Одлазио сам тамо кад год сам имао прилике, веома леп град и пријатни људи. Наравно ни куповина се није могла заобићи. Мој први музички центар сам пренео одатле. Додуше, требало ми је неколико прелаза али се исплатило.

  9. austrijanac@yahoo.com рече:

    Koja si ti glupača, čudo jedno! Ne zbog ovog teksta, nego generalno. Što ne staviš fotografije naših puteva s rupama i sa smećem pored njih? I koga uopše zanima gde si ti bila?

    • Поздрва Аустријанац.
      Ја сам, како кажете, глупача. А који епитет је прикладан за Вас који проводите време на блогу једне, како кажете глупе особе, и читате текстове које је, по вашем мишљењу, написала глупача?
      Поздрав и свако добро.

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

