Безимена


BezimenaДан је почео посетом поштара. Док сам потписивала да сам преузела пакетић појавио се осмех на лицу. Знала сам да ће дан бити диван. Знала сам да ће ми се свидети садржај пакетића.

Нисам погрешила!

Јутрос је стигла, до вечери сам је прочитала. ВОЛИМ мирис нове књиге!

Безимена је… Била вредна чекања!

Комшилук,

без улажења у тематику и слично, само ћу написати следеће:

Безимена је заиста освежење. Мој утисак, наравно крање субјективан, је тај да је књига микс емоције, духа и шмека коју су носили „Фолиранти“ Моме Капора, „Кад су цветале тикве“ Драгослава Михајловића и „Хајдук у Београду“ Градимира Стојковића. Тако питка, тако реална, тако блиска, тако животна. Можда неко буде имао друге асоцијације, али ово су моје…

Безимена мами осмех и ставља сузе у очи, али ни једног тренутка то није нека јефтина емоција, играње на карту неке патетике. Питко, јасно написана не дозвољава ти да је испустиш из руку. Кад једном почнеш да је читаш мораш да је што пре завршиш. У књизи има „ружних речи“ (;-) ), свака је на месту. Написана јер је тако требало, уклопило се, не зато да би била написана. У књизи нема грубости, разврата. Књига је једна лепа, (нећу рећи каква) љубавна, али пре свега животна прича. Релна.

И још нешто, књига је прави живот. Не бајка. Кад је прочитате схватићете ову реченицу. Сигурна сам у то.

И, та животна реалност је можда и највећа вредност Безимене.

Комшо, ХВАЛА што ми је лепо почео дан 🙂

Коментари на: "Безимена" (22)

  1. …Читам увелико…
    Позздрав.

  2. Zavidim vam. bila sam odsutna, pa sad mora da vidim šta je čika poštar uradio s mojim primerkom.

  3. Ima da mi čitaš svako veče po jedno poglavlje! Meni neće skoro stići, a čekati , sad kad sam videla korice, više ne mogu! 🙂

  4. Heej, hvala. Nahvalila si ti mene ovde previše… 🙂 Nije to naš toliko dobro. Možda samo pitko. 🙂 U svakom slučaju – hvala puno, i tebi i komšiluku. Ne samo na lepim rečima, nego i na podršci koju od vas imam od početka… 🙂

    • Да ли сам претерала или сам била скромна просудиће комшилук. Ти немаш право гласа на ову тему 😉
      Овај наш комшилук је такав – солидаран и воли да даје подршку. Кад се заслужо… 🙂

      п.с. а кад ће нови роман? 🙂

  5. Jako sam nestrpljiva da i ja pročitam „Bezimenu“..kad dođem na red. Ali, verujem da se čita u jednom dahu.

  6. Moram i ja nekako doći do svog primerka 🙂

    Nego, inspirisao me komšija za pisanje, pa da pitam, da li da objavim „Gvendolinu“? To je poseban žanr, ne znam kako bi se svetu dopao, pa bi mi mišljenje komšiluka dobro došlo…

    PS. I Gvendolina čeka vaše mišljenje 🙂

    • До примерка лако, пријавом код комше, само је потребно стрпљење док стигне књига. Али вреди 🙂
      Комшо, ако је „Недостајати“ нашла своје читаоце, и Гвендолина ће. Али, пре него кренеш у тај подухват, попричај са Облогованим и Иронијем, савети, искуства су непроцењиви кад је у питању издавање књига у Србији…

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

