Ivin SvetА, ево и наставка. За оне који су пропустили први део, мали подсетник.

Ово је нека врста модерног, виртуелног Споменара. А сви смо волели Споменаре кад смо били мали. Ако не да попуњавамо, онда да читамо шта су други писали А како сам ја увек волела да нешто пискарам, одмах прелазим на ствар.

Постоје нека основна правила, која ћу навести у наставку:

1. Одабрани блогери и блогерке би требали одоговорити на 11 питања која им је поставила особа која их је номиновала

2. Одабрати 11 блогера/блогерки који имају испод 200 пратилаца и означити их

3. Обавестити их да су номиновани

4. Не може се означити иста особа која вас је номиновала

5. Написати 11 чињеница о себи

Кренимо редом…

Одговори на питања комшије НовиИнтернет1987

1. Којим спортом се бавиш сада?

– Ниједним конкретним типа да идем на редовне тренинге, али се трудим да нон-стоп нешто радим 🙂

2. Да ли волиш шумске јагоде?

– Обожавам! Код нас на плацу их има у великим количинама и уживам да их берем и једем 🙂

3. Исто као секс, мање или више (тј. шумске јагоде)?

– Ништа није као секс 🙂 Мада су јагоде близу. Једнако близу као мус од маракује који сам јела у БсАс 🙂

4. Која књига из детињства ти је остала у сећању?

– Дечаци Павлове улице

5. Која књига ти је сада омиљена/драга/корисна?

– Мислим да још увек тражим ту омиљену. Ваљда зато још увек и читам толико 🙂

6. Да ли волиш псе и коју врсту?

– Обожавам! Велике расе. Ротове, пре свега 🙂

7. Да ли волиш да се брчкаш у мору ?

– О, да! И не излазим док ми усне не поплаве, а кожа на прстима не смежура 🙂

8. Да ли би урадио нешто за опште добро? (Али не одговор типа: “Да, али времена су тешка…”, него: “Да, баш зато што су тешка.”)

– Да. (као да ће неко рећи Не). И трудим се да, ако већ не радим за опште добро, радим добро за неке људе који ме окружују…

9. Да ли знаш неку песму напамет? (То је зато што се дивим онима који знају. Ја знам само једну, има 4(четири!) стиха)

– Знам. Више песама. Некад сам знала и „Албатрос“ на француском, али како га нисам причала од гимназије (а то је било ономад 🙂 ) заборавила сам 😦

10. Да ли волиш да идеш код зубара?

– Не, али знам да је неопходно контролисати зубе тако да идем.

11. Колико унучади желиш да имаш?

– Хм, чекај да прво добијем своју децу, па онда могу да причам о томе 🙂

Одабраних 11 – друга тура.

Јеца која брине да будемо писмени

Комшија Урош

Хедониста из  комшилука

Комшиница Агрофобија

Комшиница Суза

Песник Бера

Комшија Визард

Ништа лично, заиста

Комшиница Марија

Прва комшиница Јасна 🙂

Комша који се одселио 😦

Немојте да ме бијете ако сте и код неког другог на листи. Унапред захвална 🙂

Питаља за комшилук

1. Да можеш да се вратиш у прошлост да ли би нешто променио/ла у свом животу и шта?

2. Да ли верујеш у љубав на први поглед?

3. Да ли си се пентрао по дрвећу као дете, играо кликере, крао комшијско воће? Ако јеси, зашто си престао?

4. Да ли верујеш у пријатељства. И мушко женска и истополна. Ако не зашто?

5. Да ли мислиш да су народне пословице и данас актуелне? Зашто?

6. Да ли си као дете маштао/ла да си неки суперјунак? Ако јеси који?

7. Да ли имаш узречицу, коју?

8. Омиљени писац, најдражи цитат?

9. Секс без обавеза је привилегија мушкараца и негативна карактеристика за жене, или реалност савременог живота?

10. Да ли си виртуелна пријатељства пребацио у реалан свет, да ли су опстала?

11. Шта је најлуђе што си урадио због љубави?

11 чињеница о мени.

1. Рођена сам као најмлађе дете, не само у мојој  породици, него у целој фамилији која живи у Београду, тако да сам одувек била најмлађе и најслађе дете 🙂

2. Волим ЛУБЕНИЦЕ!!!

3. Постоји пар људи које зовем Браћа и које много волим.

4. Увек сам имала више другова него другарица. И данас се пријатније осећам у мушком друштву. Више верујем мушкарцима, мада моје другарице не бих мењала ни за шта на свету.

5. Сестрине синове бескрајно волим.

6. Волим да путујем. Сматрам да је одлазак у Јужну Америку био један од бољих начина за трошење новца који би се потрошио и да нисам отпутовала.

7. Не возим бицикл. Као мала сам пала, изубијала се и више никад нисам села на њега.

8. Волим мале аутомобиле и велике псе 🙂

9. Волим да тепам људима, кад причам са њима често их додирујем.

10. Волим Београд.

11. Кад једном прекинем пријатељство то је прекинуто за сва времена.

Ето, то је друга тура… Искрено се надам да треће неће бити 😉

Коментари на: "Споменар, али виртуелни 2" (6)

  1. A ja volim i dinje. 🙂

    • Чак ни мирис не могу да поднесем 😦
      У кући се диња једе на тераси у време кад ја нисам ту 🙂

  2. prgavilutak рече:

    Moram da prozborim, kad videh o biciklu 🙂 Dan-danas nosim oziljke od bajsa zbog sopstvene tvrdoglavosti (citaj nerazmisljanja) na levoj ruci (onaj deo sake pomocu kojih brojis mesece, stade mi mozak kako se zove sad..) al nisam odustala- bajs je, naravno, ostao skoro sasvim neupotrebljiv, posle mene 😀 A inace sam bila mirno dete, stvarno. 🙂 🙂

    • Све те разумем. Нама мирној деци се такве ствари дешавају 🙂
      Не знам ни једног немирног који се изубијао као ја 😦
      Пре неког времена сам размишљала да је можда крајње време да се ослободим страха и поново пробам да возим бицикл, али то још увек нисам реализовала… 😦

  3. Baš je bilo lepo pročitati ova dva spomenara! Čekam Ramadan pa i ja odgovaram! Samo da kažem, nije da merim, ali drago mi je što sam baš ja na prvom mestu u Sejinom prvom spomenaru 🙂 :*

    • Није да мерим, али 😉
      Једва чекамо те празнике кад се одговорни на власти одобровоље па својим грађанима, и онима који живе у тој егзотичној земљи, отворе прозор у свет 🙂 :-*

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

