Ivin Svet

„Nominovao sam te za Liebstera http://oblogovan.wordpress.com/2013/07/31/liebster-nagrada/ “

Порука од комшије Облогованог у виду коментара на једној мојој објави. Хммм… ? Прво што ми је прошло кроз главу је она, сад већ чувена, пошалица:

– Кад је мука – ‘де си Ђука. Кад је*ете Ђуку не зовете!

За шта ме је он то конкретно номиновао? Шта сад ја треба да урадим? Колико је захтевно? И још  небројено питања у глави. Кликнем на линАк, а тамо комплетна информација 🙂

Суштина је да је ово нека врста модерног, виртуелног Споменара. А сви смо волели Споменаре кад смо били мали. Ако не да попуњавамо, онда да читамо шта су други писали 😉 А како сам ја увек волела да нешто пискарам, одмах прелазим на ствар.

Постоје нека основна правила, која ћу навести у наставку:

1. Одабрани блогери и блогерке би требали одоговорити на 11 питања која им је поставила особа која их је номиновала

2. Одабрати 11 блогера/блогерки који имају испод 200 пратилаца и означити их

3. Обавестити их да су номиновани

4. Не може се означити иста особа која вас је номиновала

5. Написати 11 чињеница о себи

Кренимо редом…

Одговори на питања првог комшије...

1. Поезија или проза?

– Чешће проза. И кад је у питању писање и кад је у питању читање. Кад сам била клинка писала сам песме, ваљда смо сви имали ту фазу у одрастању, и тад сам много више читала поезију. Последњих година ми више „лежи“ проза. Мада, кад мало размислим, сестра пише поезију тако да ја, у суштини, сваког дана прочитам бар једну песму. Али, то ваљда сматрам својим, личним, па и не рачунам да је класично читање поезије.

2. Папир или екран?

– Папир. Иако је екран прозор у свет, од оних сам који више воли новине, књиге, писање на папиру руком него куцкање и штампање.  Ма колико блесаво звучало, волим да опипам, да осетим под прстима. Дефинитивно папир.

 3. Коментар или лајк? 

– Коментар. Ако само означим да ми се нешто свидело то је више знак да сам прочитала и да у том тренутку можда немам времена да прокоментаришем, али да ћу се у неком тренутку вратити на текст. Тако да дефинитивно више волим коментаре. И да их ја остављам и да их остављају код мене. Коментар ми је далеко бољи вид комуникације.

4. Туга или смех?

– Хммм… Логично да је избор смех, али неке од најбољих ствари су ми се десиле после неке туге. Неке од најлепших прича сам написала као последицу туге која ме је обузимала. Смех је окрепљујући, лековит, и свакако да њега бирам, али туга има онај тајни састојак кад је у питању креативност,

5. Сећање или машта?

– Уххх… С једне стране сјајне ствари, а са друге, не ваља ни једно ни друго. Сећања на неке лепе или не баш лепе ствари нам свакако помажу у животу, посебно кад пролазимо кроз неке тешке тренутке. Машта је добра као доза самопоуздања, као неки путоказ како би смо нешто волели, желели… Али, ако се тотално препустиш нису добри ни једно ни друго. Није добро ни живети само од сећања, као ни стално маштати. Док се сећаш и машташ пролази живот, а ти си само статиста, неми посматрач. Са мером и једно и друго…

6. Блог или стварност?

– Каква нам је стварност, радије блог 🙂 Блог је добар јер је то неки твој свет. У њему су људи који имају слична или иста интересовања, сличне или исте погледе на свет. У том смислу овај наш виртуелни комшилук је диван и заиста уме да буде лековит. Ономад цитирах Облогованог, овај комшилук је ем, бедпоследња линија одбране. Али, ма колико блог био диван, а стварност некад не баш идеална, ми живимо реалне животе, тако да увек бирам стварност. А блог је део моје свакодневице, моје стварности 🙂

7. Љубав или новац?

– Љубав. Мада то баш и није популарно данас. Знаш, заиста верујем да је љубав покретач свега, и, иако је данас новац битан сегмент наших живота, чврсто верујем да он не може купити љубав и срећу.

 8. Радио/ТВ или новине/интернет?

– Радио и новине 🙂 Мени нон-стоп свира радио, ТВ гледам, али могу без њега. За новине сам писала пар одговора изнад, а интернет је „нужно зло“. Добро је да га има, али могу да се снађем и без њега.

9. Искључујеш ли сијалицу када ниси у просторији?

– Искључим сијалицу и кад сам у просторији 🙂

10. Сматраш ли да је чиповање људи добра идеја?

– Не. Не волим ни један вид наметнуте контроле. Мислим, не волим ни чиповање паса, али оно има добру страну у том смислу да ако се кер изгуби могу лако да лоцирају власника. Само зато, мада је и то нарушавање њихових права.

11. Шта не волиш да једеш?

– Грашак, кељ, патлиџан, дињу, печење, торте са патишпањима и филовима. То је оно што ми је одмах пало на памет. Мада има тога доста…

Номинујем ових 11 комшија

(Облоговани и НовиИнтернет су се „извукли“ јер су мене номиновали, надам се да ме у међувремену нико није номиновао од ових чија имена следе):

Сеја Нале

Бата Ироније

Пријатељ Станимир

Комшиница Рада

Комшиница Нега

Комша Бане

Комшиница Танголина

Комшиница „Пргава“ 🙂

Комшиница Гага

Комшија ТамоиОвде

Комшиница Јеца

Питаља за комшилук 🙂

1. Да можеш да се вратиш у прошлост да ли би нешто променио/ла у свом животу и шта?

2. Која је највећа глупост коју си урадио?

3. Да ли си се пентрао по дрвећу као дете, играо кликере, крао комшијско воће? Ако јеси, зашто си престао 🙂

4. Да ли верујеш у пријатељства. И мушко женска и истополна. Ако не зашто?

5. Која књига ти је најдража и зашто?

6. Да ли си се некад бавио спортом, којим?

7. Да ли постоји неко одређено место на коме се осећаш као да немаш никаквих брига?

8. Да ли волиш да путујеш и која ти је накјдража дестинација на којој си био?

9. Секс без обавеза је привилегија мушкараца и  негативна карактеристика за жене, или реалност савременог живота?

10. Да ли си виртуелна пријатељства пребацио у реалан свет, да ли су опстала?

11. Шта је најлуђе што си урадио због љубави?

11 чињеница о мени.

1. Рођена сам као најмлађе дете, не само у мојој  породици, него у целој фамилији која живи у Београду, тако да сам одувек била најмлађе и најслађе дете.

2. Размажена сам, а за то је крива моја старија сестра која ме је мазила, пазила и све ми дозвољавала.

3. Са три-четири године сам први пут пуцала из пиштоља и то је разлог зашто данас волим оружје, ако се оно може волети. (види текстове Тата, Хвала и Оружје није играчка)

4. Увек сам имала више другова него другарица. И данас се пријатније осећам у мушком друштву. Некако, више верујем мушкарцима, мада моје другарице не бих мењала ни за шта на свету.

5. Сестрине синове бескрајно волим.

6. Волим да путујем. Сматрам да је одлазак у Јужну Америку био један од бољих начина за трошење новца који би се потрошио и да нисам отпутовала.

7. Не возим бицикл. Као мала сам пала, изубијала се и више никад нисам села на њега.

8. Волим мале аутомобиле и велике псе 🙂

9. Волим да тепам људима, кад причам са њима често их додирујем.

10. Волим Београд.

11. Кад једном прекинем пријатељство то је прекинуто за сва времена.

 

Ето, то је прва тура… Ускоро следи наставак. Ви који нисте на овом списку, без бриге, бићете на наредном  🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари на: "Споменар, али виртуелни 1" (20)

  1. Ја сам управо сада тебе именовала, погледај мој текст. Одговорићу на ова питања, попунићу споменар, али кога да именујем..хмм..размислићу.. Овај твој споменар ми се свиђа.

    • Slatke moje, ako vam se ponovi još koji put, gledajte da to nije neko iz našeg ,usko našeg kruga ako smem da tako kažem, jer bismo onda nedelju dana ovo vrteli.
      I molba za ostale – gledajte da mi ovaj treći krug bude i poslednji u ovoj igri, hvala.

    • Радо, ако није проблем, одговорићу ти у коментару твог текста… Трчим да читам и одговарам 🙂
      Хвла Радице, једва чекам одговоре 🙂

  2. :))) Zanimljivo. Posebno ono – iskljucujem i kada sam u prostoriji, haha… 🙂 I ne voles dinju…? Pa, sta onda voles, bre…? 😛

    • Драги мој,
      до сад си схватио да сам необична. Са све угашеним светлом 🙂
      Лубеницу, наравно! 😀

  3. 1. Да можеш да се вратиш у прошлост да ли би нешто променио/ла у свом животу и шта?
    Избегао бих да ми предмет рада буде људска душа.

    2. Која је највећа глупост коју си урадио?
    Постао идеалиста

    3. Да ли си се пентрао по дрвећу као дете, играо кликере, крао комшијско воће? Ако јеси, зашто си престао 🙂
    Све у своје време

    4. Да ли верујеш у пријатељства. И мушко женска и истополна. Ако не зашто?
    Да

    5. Која књига ти је најдража и зашто?
    Браћа Карамазови. Свет људских слабости, хтења, страсти и узвишености

    6. Да ли си се некад бавио спортом, којим?
    Био надомак фудбалске каријере

    7. Да ли постоји неко одређено место на коме се осећаш као да немаш никаквих брига?
    …Скоро… Надомак срца православља

    8. Да ли волиш да путујеш и која ти је накјдража дестинација на којој си био?
    Да. Уствари сам најчешће тамо где нисам био, а тако желим-Санкт-Петербург

    9. Секс без обавеза је привилегија мушкараца и негативна карактеристика за жене, или реалност савременог живота?
    Ништа од тога

    10. Да ли си виртуелна пријатељства пребацио у реалан свет, да ли су опстала?
    Нисам. Верујем да би опстала, нека

    11. Шта је најлуђе што си урадио због љубави?
    Проговорио о себи…

  4. 1. Да можеш да се вратиш у прошлост да ли би нешто променио/ла у свом животу и шта?
    Не верујем у ту могућност, све што је било тако је требало да буде и никако другачије.

    2. Која је највећа глупост коју си урадио?
    Није једна већ безброј и не зна се која је од које већа.

    3. Да ли си се пентрао по дрвећу као дете, играо кликере, крао комшијско воће? Ако јеси, зашто си престао 🙂
    Порасла сам па ме било срамота.

    4. Да ли верујеш у пријатељства. И мушко женска и истополна. Ако не зашто?
    Да.

    5. Која књига ти је најдража и зашто?
    Немам најдражу свака је посебна.

    6. Да ли си се некад бавио спортом, којим?
    Не.

    7. Да ли постоји неко одређено место на коме се осећаш као да немаш никаквих брига?
    земунски кеј

    8. Да ли волиш да путујеш и која ти је накјдража дестинација на којој си био?
    једно мало далматинско село

    9. Секс без обавеза је привилегија мушкараца и негативна карактеристика за жене, или реалност савременог живота?
    Не само савременог, одувек је тако

    10. Да ли си виртуелна пријатељства пребацио у реалан свет, да ли су опстала?
    Немам таква искуства

    11. Шта је најлуђе што си урадио због љубави?
    Не бих то назвала најлуђим, пре најглупљим… 🙂

  5. Eto, hvala Iva na prozivci, naterala si me da nešto i napišem ovih dana… Zapravo ova igra, pitanja i odgovora, je skroz dobra..

    • Драго ми је да ти се свидело и да те је инспирисало да напишеш које слово.
      Идем да читам текст 🙂

  6. 1. Da se vratim isti ovakav verovatno ne bih mogao drugačije.
    2. Moj prvi brak.
    3. Naravno da jesam, a prestao sam jer nisam imao s kim ostati mlad.
    4. Verujem.
    5. Kiklop – Ranka Marinkovića, zato što me je naučila da mislim i pišem…
    6. Boks, karate i mali fudbal.
    7. Joj, kad bih ga našao živeo bih na njemu.
    8. Ne, naročito. Možda Đerdap.
    9. Svako bira svoju realnost
    10. Zasad ne, ali verujem da su moguća.
    11. Mnogo je toga i sve zahteva puno prostora.
    Ps. Izvini što ja ovako sa zakašnjenjem 🙂

    • Први одговор је оно што и мени падне на памет кад се прича о томе шта бих радила кад бих могла да се вратим… 🙂
      Бато, хвала за одговоре. Ти никад не касниш :-*

  7. 1. Да можеш да се вратиш у прошлост да ли би нешто променио/ла у свом животу и шта?
    Тренутно ми на памет не пада ништа битно, имам обичај да кажем: идемо даље, све је то због нечег требало баш тако да се деси.
    2. Која је највећа глупост коју си урадио?
    Трудим се да све решим “ мирним путем, без свађе“ а то је глупост којој нема краја.
    3. Да ли си се пентрао по дрвећу као дете, играо кликере, крао комшијско воће? Ако јеси, зашто си престао
    Ништа од тога, али сам шила луткицама до краја основне школе и прескакала ластиж и то баш добро. Са луткицама се играм понекад, као део посла који радим, а ластиж- неће деца – па ја играм фудбал 🙂
    4. Да ли верујеш у пријатељства. И мушко женска и истополна. Ако не зашто?
    Верујем и прујатељства у сваком облику.
    5. Која књига ти је најдража и зашто?
    Рецимо да је Алхемичар. Идеја да су наши снови оствариви уколико смо спремни да следимо своје снове и да све зависи у великој мери од нас је идеја која ми се свиђа.
    6. Да ли си се некад бавио спортом, којим?
    Тренирала сам гимнастику, па прешла на ритмичку гимнастику и после на плес. Пливање и атлетика су имали само рекреативан карактер – и томе никад нисам истрајала, ваљда јер ми је било предуго да ћутим 🙂
    7. Да ли постоји неко одређено место на коме се осећаш као да немаш никаквих брига?
    Не, тај мир понекад нађем у себи, где год да сам.
    8. Да ли волиш да путујеш и која ти је накјдража дестинација на којој си био?
    Волим што сам обишла нека мени драга места, места која сам желела да видим. Не спадам у авантуристе који ће се пењати на неки врх, и истраживати прашуме. Чак бих рекла да волим више пута да одем на исто место, док се некако не одомаћим. Од свега, најдраже ми је Црвено море. То сам спремна да истражујем 🙂
    9. Секс без обавеза је привилегија мушкараца и  негативна карактеристика за жене, или реалност савременог живота?
    Да, женама ће се на такво понашање увек налепити негативно конотиран епитет, посебно ако су неудате.
    10. Да ли си виртуелна пријатељства пребацио у реалан свет, да ли су опстала?
    Ооо јесам, поприличан број 🙂 са некима сам у редовном контакту а са некима и не. Знаш које је моје највеће разочарење било? Тако смо некако близу рецумо овде на блогу, а раздвајају нас непрегледне даљине. А понекад „сретнеш“ неког ко ти је као рођени брат или сестра коју ниси имао и пожелиш да је ту крај тебе, а то буде тешко изводљиво…
    11. Шта је најлуђе што си урадио због љубави?
    Фолирала сам да ме сврбе очи, како би ми дотични, тада будући а сад већ и хирург стављао маст ( ех тај луди пубертет:-) )

    Хвала на позиву за ово дружење и извини што тек сад одговарам 🙂

    • Хвала теби на одговорима. Одушевљена сам, али, знајући твој блог, и очекивала сам овакву причу 🙂
      Свиђа ми се разлог за Алхемичара јер је из истог и мени та књига веома драга 🙂
      За ова виртуелна пријатељства те разумем. Још како. Постоје људи са којима се нађеш, поклопиш и то је то. Без обзира на километражу која вас раздваја буду ти, имаш утисак, ближи него неки који су ту, практично уз тебе. И те ситуације кад би волео да лепе и мање лепе ствари поделиш са њима, та $&/%# даљина се испречи…
      Још једном хавала и вееелииикиии поздрав :-*

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

