Ових дана покушавам да се окружим добрим људима, лепим мислима, догађајима, сликама… Превише је ружних ствари које нас окружују. Зато данас постављам још једну сликовницу.

Слике су из Вишеграда. Волим тај град јер је у њему чувена ЋУПРИЈА. Имала сам неких 13-14 година кад сам први пут била у Вишеграду, кад сам први пут видела ћуприју.  Често свраћам у овај град само да „бацим поглед“.

Волим осећања која ме преплаве кад крочим на ћуприју.

Уживајте…

Живот је несхватљиво чудо јер се непрестано троши и осипа, а ипак траје и стоји чврсто, као на Дрини ћуприја - Иво Андрић

Живот је несхватљиво чудо јер се непрестано троши и осипа, а ипак траје и стоји чврсто, као на Дрини ћуприја – Иво Андрић

Вишеград - поглед са ћуприје

Вишеград – поглед са ћуприје

Поглед са ћуприје

Поглед са ћуприје

Поглед са ћуприје

Натпис на ћуприји
Натпис на ћуприји
Ћурпија - детаљ

Ћурпија – детаљ

Вишеград - Андрићград

Вишеград – Андрићград

Вишеград - Андрићград

Вишеград – Андрићград

Вишеград - Андрићград

Вишеград – Андрићград

Вишеград - тробојка

Вишеград – тробојка

БРАНИОЦИМА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ Захвалан народ Српске

БРАНИОЦИМА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Захвалан народ Српске

Манастир Добрун

Манастир Добрун

 

Коментари на: "А на Дрини – ЋУПРИЈА" (19)

  1. Diiiivno.
    Hvala ti.

  2. Uzivala sam ❤ :OK:.

  3. „…И свуда гдје је српска душа моја,
    Тамо је мени отаџбина моја…“

    Алекса Шантић

    ПС. Посетиоци Твог блога ће разумети овај цитат из МОЈЕ ОТАЏБИНЕ.
    Поздрав Ива.

    • Моја Отаџбина – Алекса Шантић

      Не плачем само с болом свога срца
      Рад земље ове убоге и голе;
      Мене све ране мога рода боле,
      И моја душа с њим пати и грца.
      Овдје, у болу срца истрзана,
      Ја носим клетве свих патњи и мука,
      И крв што капа са душманских рука
      То је крв моја из мојијех рана.
      У мени цвиле душе милиона –
      Мој сваки уздах, свака суза бона,
      Њиховим болом вапије и иште.
      И свуда гдје је српска душа која,
      Тамо је мени отаџбина моја,
      Мој дом и моје рођено огњиште.

      Многи од нас се осећају као Алекса Шантић… Бар у овом нашем делу виртуелног комшилука…
      Хвала!
      Поздрав

      • Hvala ti sto nas podseti na Aleksu i Otadzbinu ❤ :OK:.

        • I da dodam, neke stvari ne treba da ostanu virtuelne. Dobro je da se u tom prostoru pronalaze, razvijaju, da postoje, ali ne treba samo tu da ostanu jer onda nigde nece odmaci… 😐

        • Алекса је један од мени најдражих песника…
          А Станимир је и мене подсетио да би се песма лепо уклопила уз овај текст… 🙂

  4. Razgovaraju Mujo i Haso:
    -Jel ba Haso, jesi ćito ‘Na Drini ćuprija’?
    -Ćuj ćito, ‘odo, bolan 🙂

  5. Bio jednom stvarno. Sad mogu kad god.

  6. Ima nesto posebno u tom mostu – hvala ti za slike i podsecanje 🙂

  7. Сећам се кад сам први пут био у Вишеграду и у манастиру Добрун, магично место, све лепоте на једном месту, природе и историје, сањамо о Еворпи а не познајемо своје лепоте, не познајемо себе и своју историју…. а онда не можемо да ценимо ни нешто што је туђе…..
    Сећам се кад сам био на ушћу где се Рзав улива у Дрину, где је сад Андрић град, био је неки кафић разрушен, пун кондома и шприцева, сетио сам се Његоша, „Ђе је зрно клицу заметнуло, онде нека и плодом почине“, о људима који ту живе, па то је ваш град, ваша кућа, ваше огледало, то сте ви….. ако вам је бог дао да живите у рају, чувајте тај рај за себе и оне које долазе после вас…..

    • Нажалост, много је оних којима је туђе увек лепше, вредније. Србија је изузетно лепа земља богата природом, историјом, традицијом, али многи је не познају. Живе читав живот овде, путују по свету тражећи лепа места, а своју кућу нису обишли.
      Кад би бар мало кренули по Србији боље би је упознали, заволели и сигурна сам више би је ценили…

      п.с. лепо је поново видети твоје име на блогу, приметно је било да те нема. Поздрав 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

