sestreКад неко каже

– Пријатељство се мери…

Прекинем га и исправим:

– Пријатељство се не мери! То је нешто што се не може измерити. Ако је право, искрено.

И то је заиста тако.

Данас, међутим, нећу писати о пријатељству као феномену. Данас ћу писати о некоме ко је од познаника, преко пријатеља и друга дошао до тога да ми је данас толико близак да је зовем сестром.

Често кажем

– Енергије су се препознале…

На тај начин објашњавам блискост коју понекад осетимо са неким људима које први пут видимо. Нама се то догодило.

Већ први сусрет је донео много смеха и… Сузе!

Од оних сам који ћуте, гутају. Моје сузе се ретко виде. Она их је видела већ при првом сусрету.

И она моје, и ја њене.

Данас ми се чини да су управо те сузе ојачале клицу пријатељства која се појавила међу нама и дале јој снагу да издржи сва искушења на која пријатељство током живота наилази.

Она је неко ко зна све о мени.

Она је неко ко уме да осети да ли сам добро или не.

Она је неко ко ми увек каже истину у лице без обзира да ли ми се то свиђа или не.

Она је неко ко је ту да плаче са мном.

Она је неко ко је ту да ми, ако затреба, лупи шамар. И фигуративно и заиста.

Она је неко ко ми увек да савет, али никад није инсистирала на томе да морам да је послушам.

Она је неко ко у стварима које доносе тугу увек пронађе једну светлу тачку и покаже ми да, ипак, има разлога за смех.

Она је неко ко ми правити друштво и смањује нервозу док чекам време да кренем на састанак са „Господином Савршеним“.

Она је неко ко после још једног излагања на тему мог љубавног живота и закључка да сам „магнет за будале, кретене и разноразне“ каже: Каква би то књига била!

Она је неко ко седи са мном и ћути кад зна да немам снаге да причам.

Она је неко ко допуњује моје мисли.

Она је неко ко ми купи ситницу да ми измами осмех.

Она је неко ко ме, кад ме види, загрли тако јако да се осећам као највољеније биће на свету.

Она је неко ко ми пусти поруку „Само да кажем да волим“ у тренутку кад имам утисак да ми се руши цео свет.

Она је неко ко ми пошаље слику која ми „уклеше“ осмех на лице.

Она је неко ко направи луду фризуру само да пркоси тмурним облацима и киши.

Она је неко ко у мору глупости које нам се дешавају пронађе инспирацију за сјајну песму.

Она је неко кога кад погледате мислите да нема ниједну бригу у животу.

Она је неко ко осмехом пркоси проблемима.

Она је неко ко има најтоплији поглед и најмирнији глас који лече.

Она је мој пријатељ, моја сестра.

И она данас слави рођендан.

А ја желим да јој се сваког дана оствари бар један сан, бар једна жеља, али да их остане довољно за сваки наредни дан.

Желим јој да живот живи пуним плућима и да никад себи не постави питање „Шта би било да је било?“.

И желим јој пасош пун печата, и албум пун слика.

Волим те!

„Имати пријатеља, то значи пристати на то да има лепших, паметнијих и бољих од вас. Ко то не може да прихвати – нема пријатеља.“ – Душко Радовић

Коментари на: "Срећан рођендан…" (21)

  1. Baš si me p(r)otresla… Blago vama na vama 🙂

  2. Дивна изјава пријатељске љубави ❤

  3. Psihologija kaže, svakoga dana recite bar jednoj osobi da je volite. Prijatelji su naše veliko bogatstvo i, kada su iskreni i pravi, zaslužuju da im se to kaže svaki dan.
    Srećan rodjendan, obema.

  4. Rada72 рече:

    То је пријатељство, оно право. Срећан рођендан твојој пријатељици.

  5. To tako mnog znači i tako je divno što si to prepoznala! Pošto je rođendansko slavlje red je da se poželi dug život vašem prijateljstvu 🙂

  6. vuckovicnamestaj рече:

    Da vam čovek pozavidi, srećan rođendan prijateljici!

  7. Branislav Bojčić рече:

    Živela ona i vaše prijateljstvo još mnogo ljeta 🙂 Srećan rođendan 🙂

  8. Какав подвиг!!!
    Све ово ПРИЗНАТИ…
    Некоме… Ко то, зацело, заслужује.
    И, у томе је највећа драгоценост речи које си написала!!!

  9. Dragana рече:

    prelepo!

  10. umalo pomislih da je poznajem… ali ovoj drugoj je rodjendan u oktobru…. sretno vam prijateljstvo ! 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

