ljubavЛеп, сунчан дан у Београду. Ведро је. Сунце је високо на небу, нема облака. Све је некако дивно.

Јутрос су ми у глави биле неке тешке теме, али одлучила сам да не кварим овако леп дан.  Зато ће овај данашњи текст бити посвећен оним тананим осећањима које свако од нас има у себи.

И одлучила сам да игноришем, како сам јуче написала, тај „одвратни микс који заиста не волим и који ме излуђује: повређена сујета са зрнцем љубоморе.“ Одлучила сам да закопам ту повређену сујету, љубомори сам отворила прозоре мог срца и испратила је на далеки пут.  не бринем за њу, сналажљива је, у том великом свету лако ће пронаћи новог домаћина.

И како написах код Сеје одлучила сам да се заљубим. Ако већ немам у кога, ако већ у овом тренутку без ГПС-а, компаса не могу да лоцирам неког ко ће мене да воли  ‘вако фину, заљубићу се у себе. Та љубав ће ми гарантовано увек бити узвраћена. 🙂 Ту нећу да оманем. И ту неће бити љубоморе. А ни повређене сујете. Бар се надама. Ипак је код мене све могуће 🙂

Доста смо се шалили данас. У наставку неке лепе мисли везане за љубав које су мени посебно драге.

Уживајте…

Ја волим самоубилачки, крвнички, немилосрдно и брутално.
Нећу другачије. Ко то може да издржи, а упознах само једног који може, његова ћу бити за цео живот.
Јер, моја је крв мој пут до тебе…

Није ти свака била у речима. Нека ти је била и у срцу, али  си ћутао о њој.  Ја знам и ти знаш… Да се праве љубави не спомињу никада и никоме!“

Не…Нисмо ми били љубавници… Никад…
Само смо се понекад мало гледали, кад нас нису гледали…
И то је све…
Обоје смо носили на ланчићу по половину једне давно поломљене тајне, али нисмо покушавали да је саставимо, ко зна зашто, и та тајна лебдела је над десетогодишњим океаном прошлог времена као уклета лађа…
Негде овде далеко…
Негде таме близу…
Ни на небу, ни на земљи…
Никад ми нисмо били љубавници…Само смо се понекад, у ноцима пуног месеца мало тразили по дугим таласним дузинама Цезње…
И то је све…

Не вреди.
Толико сам пута враћала сат, купујући ти време.
Касниш. Много касниш.
Нико се толико дуго не чека.
Чак ни Ти…

На јави сам те љубио стрепећи да не пробудим неког… А у сновима те љубим стрепећи да себе не пробудим…

Дакле? Који број јастука носиш? Имам један који ми је мали, мислим да ће бити таман за тебе…

Па, добро…  Нећеш на воду, нећеш на земљу, остаје нам једино небо… А чак и ластавица небом само путује, и њено је гнездо под стрехом… У облацима не живи нико… Само неостварени снови…

Разочарење вам је као мале богиње.  Ако га не прележиш у младости, у позним годинама може те убити.

Звао сам је Маза, понекад…

– Волим кад ме зовеш тако…

Мајмуне мали. Зовем те јер си прави мамин мазохиста. Ко би други имао стрпљења за лудака који заћути, окрене се и оде, из чистог мира?

Био је то један од Оних погледа,поглед који убрзава крв у венама и тера осмех у очи кад га се сетите, поглед који је немогуће заборавити… Који је и дан данас, кад га угледа у маси људи на главној улици, подсети на шта би љубав требало да личи…

Напослетку, ти си навек знала да сам свирац… Да је небо моја ливада… Да ме може одувати најблажи Немирац…

Да ћу у по речи стати… Да се нећу освртати… Никада…

Коментари на: "Љубав и друге ситнице" (32)

  1. Još uvek ne znam da li liči na tebe, ali odLično ti stoji i prava je šteta da ovako nešto češće ne nosiš 🙂

  2. 🙂 Bravo!

  3. Ubuduće pri upoznavanju, novo, obavezno pitanje: „Који број јастука носиш?“ 🙂

  4. Igor Banja Luka рече:

    Ljubav???
    Ljubav je samo prilagodjavanje emocija fizickoj potrebi .

    • У Београду је био један занимљив графит:
      Љубав је измишљена да би се жене лакше скинуле

  5. Igor Banja Luka рече:

    Mislim da je danas, na zalost, od ljubavi ostala samo rijec, kao u onoj pjesmi…da vise ne postoji, bar ne u onom obliku na koji svi pomislimo kada je neko pomene, mozda i postoji ali jako malo…ok, ljubavi ima raznih prema raznim stvarima, ali ovde mislimo, da budemo jasni, na ljubav izmedju dvoje ljudi.

  6. AKO JE MOGUCE MOLIM VAS KO JE AUTOR SLEDECEG STIHA
    Ја волим самоубилачки, крвнички, немилосрдно и брутално.
    Нећу другачије. Ко то може да издржи, а упознах само једног који може, његова ћу бити за цео живот.
    Јер, моја је крв мој пут до тебе… MOLIM ODGOVOR VOLIM POEZIJU ALI ETO NEZNAM KO JE AUTOR, I NAROCITO NE VOLIM CITAT A NEZNAM AUTORA, NADAM SE DA CETE MI OGOVORITI HVALA.

    • Оли Весна, поздрав.
      Ово није класичан цитат, из неког дела, песме, већ спој неколико.
      „Моја је крв мој пут до тебе“ – Реквијем ~ Бранко Миљковић

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

