Пре округло четири године кренула сам на одмор. Било је то једно од оних путовања која те промене. Путовање на којем упознаш себе боље него икад, схватиш од чега си направљен и промениш поглед и на себе и на свет који те окружује. Путовање после кога се дефинитивно бољи човек, пре свега себи, а онда и онима који су ти битни.

За мене ово је мало подсећање кроз пар фотографија, а за оне који су кликнули на овај текст прилика да из мог угла мало виде ону лепшу страну света. Уживајте 🙂

Casa Rosada

Casa Rosada Buenos Aires

buenos aires1

Večni plamen i straža – Buenos Aires

la boca1

La Boca – Buenos Aires

iguazu

Vodopadi Iguazu – Argentina

buenos aires

Tango na ulicama Buenos Airesa

Bodegas Lopez

Bodegas Lopez – oblast Mendoza

andi reka

Reka Mendoza – Andi

Gualeyguaychú 1

Gualeyguaychú – Karneval

santiago

Santiago – Chile

Коментари на: "Лепша страна света :-)" (16)

  1. Sve napisano i fotografisano, lepo je.
    No, ja shvatih da je ovde poenta u tim sebe-promenama, pa bih rado da pročitam: zašto,kako,koliko i vrede li u džungli ovoj?

    • За мене је то требао да буде одмор, не баш као сваки други с обзиром на локацију на коју сам ишла, али пре свега одмор.
      Чињеница да сам отишла на други крај света, да сам скоро три недеље провела на путу, сама, у туђој земљи чији језик нисам знала, тај микс је допринео да то буде моје путовање у средиште бића. Кад си сам са собом далеко од куће, породице, пријатеља, кад буквално све зависи само од тебе тад тек видиш од ког материјала си саткан. Уз то, дистанца је чудо. Много јасније сагледаш неке ствари у свом животу кад се мало удаљиш. Мени је ово путовање донело много промена на боље. Постала сам боља себи, боља другима, ментално јача, емотивно јача, дефинитивно потврдила своје врлине и уверила се у неке своје мане. На концу свега, постала свесна себе као никад пре.
      Заиста верујем да свако од нас треба себе да части на сличан начин. Није неопходно отићи на други крај планете, али отићи довољно далеко да се направи дистанца, сагледати свој живот и себе у њему. Можда нам се неће свидети све што видимо, али имамо основу да променимо себе на боље. А та промена је увек добра, без обзира на свет…

  2. Malo sam zastala kod, La Boca – Buenos Aires. Evo me. 🙂 Kao da sam bila.

  3. Могла бих рећи да ти завидим… Али, битно је да је теби било лепо у тој далекој земљи, а мени су довољне и фотографије па уз мало маште и ја као да сам била 🙂

    • Фанатик сам кад су у питању фотографије. Кад негде одем самој себи личим на Јапанце и Кинезе који стално „кликћу“ апаратима 🙂 Фоткам да ми остану успомене, али и да они који нису били виде нешто што можда на нету не могу да виде, па да добију бар неку слику како је „тамо негде“.
      Драго ми је ако је овај мали пресек Аргентине и Чилеа лепо путовање за оне који гледају слике 🙂

      • Као да сам ја писала… Додуше, ја нисам тако далеко путовала, али увек сликам, нарочито природу, јер ме заиста увек изнова инспирише…
        Још једном ти хвала за предивне фотографије, враћаћу им се често 😉

        • Сузо,
          није неопходно да се оде негде далеко, и ова наша Србија је прелепа земља.
          Хвала Теби за посету и позитивне коментаре. Биће ми драго да свратиш 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

