Лет и пад


proslost i buducnost(предлог музичке подлоге)

Кад се људи налазе на неким животним прекретницама добро је да знају да око себе имају неког на кога се могу ослонити. Неког ко ће им бити подршка. Неког ко ће бити онај глас разума или аргументована критика. Неког ко ће искрено бити пријатељ.

Неминовно, у тим ситуацијама се сетимо свих битних и мање битних људи који су прошли кроз наше животе и оставили трагове у њему. Свако од њих је допринео томе да данас будемо управо овакви какви јесмо. Некад зажалимо што смо погрешнима дали увид у нашу душу, али како каже она стара „не треба плакати над проливеним млеком“ тако и о тим бившим људима – пријатељима, љубавима, сасвим је свеједно – и не треба много размишљати. Најбоље је да остану у прошлости, тамо им је место.

Свако лоше искуство је, заправо, добро јер нас је нечему научило. Сваки бивши пријатељ, свака бивша љубав је добра управо зато што је бивша. Постоји разлог зашто су неки људи у нашим животима прошлост – лоше би било да нешто што не ваља још увек траје. Тад би били у проблему. Овако, о свима њима треба размишљати као о лекцијама које су морале да се савладају, пре или касније. И увек треба бити срећан што се расплет десио пре.

И увек кад нас стигне нека носталгија, нека сета, неке тужне мисли везано за бивше људе у нашим животима, треба се сетити сјајног Душка Радовић и наглас изговорити:

„Ружно је и тужно мислити о томе како су лоши глумци и глумице играли главне улоге у нашим животима. У нечијем туђем, они би били само епизодисти.“

Ја после тога додам и да на крају баладе сви смо ми глумци, треба само признати. Трагачи за срећом и вечити губитници. Победника нема.

И оно што је дефинитивно истина, што сам причала неки дан са својом сејом, треба живети тако као да немамо ни једно лоше искуство, бити у стању поново веровати, поново волети. Јер лакше је тако.

И, немојте размишљати много о паду. Сваки лет се завршава падом. А кад једном треснете на земљу некако је свеједно са које је то висине било. Памти се само какав је био лет…

Коментари на: "Лет и пад" (43)

  1. Glumcima dodelimo prave uloge na kraju leta, a let upamtimo…ako smo pametni upamtimo i spoznamo zašto, kako, za čim ili sa čim smo leteli i takvu im ulogu dodelili…sve je to, samo, život. 😉 Dođu sve stvari na svoje mesto, kad tad. 🙂 …velika je potreba i oslonac, imati pravo prijateljstvo i sačuvati ga. Lepo, Iva. 🙂

    • Како сам једном написала, богатство се може мерити на разне начине, ја га мерим пријатељствима која имам, тиме колико сам позитивно дотакла друге људе. Пријатељи су велико благо и уз њих је лет лакши.
      А глумци… Као и у сваком филму, постоје они главни и они који играју споредне улоге. Понекад помислимо да епизодиста има квалитет за главну улогу па се мало разочарамо кад схватимо да није тако. Али, без обзира на све настављамо лет…
      Хвала Лидија 🙂

  2. Nekako mi uz tebe i seja postaje sve draža 🙂

    • Svako slovo u toj reči za mene je posebno veliko, zbog čega se ona piše – PRIJATELJ . To su ljudi bez kojih ne bih umela da živim i sa kojima, nije važno da li se vidimo jednom dnevno, nedeljno ili godišnje, pa i redje, mogu da pričam kao da smo se jutros rastali i da ćutim kao da se nećemo videti nikada više.
      A opet, ponekad i onima koje ot-pustim da odu , noseći sva mala slova ove reči sa sobom, dozvolim da mi zavire u dušu, pa se posle kajem što sam dozvolila da je izvrnu naopako i da od njenog pamuka pokušaju da naprave grubo sukno.

      • Je l’ ti to meni? 🙂

        • Uh, izvini – tako mi je stigla informacija o novom postu, sa sve tvojim komentarom, pa je i moj automatski otišao tebi.
          Mada, iskreno, i mnoge od vas ovde počinjem da doživljavam kao svoje prijatelje, pa možda i nije slučajno….

        • Nema veze, dobro je samo da nisam iz drugog pasusa 🙂

        • У вези овог твог „многе од вас овде почињем да доживљавам као своје пријатеље“ прекопираћу оно што написах малопре:
          Није залуд она стара: породица ти је дата, пријатеље сам бираш. Зато су нам некад они и ближи него неки чланови фамилије. А интернет и његова илузија доприносе томе да се лакше препознаш и повежеш са себи сличнима.

      • Мишљења сам да је причати лако, тешко је ћутати и у том ћутању се одлично разумети. То умеју ретки. Срећа је кад око себе имаш људе са којима је то могуће, а богатство је кад имаш пријатеље са којима је увек могуће наставити тамо где сте стали: пре пет минута, пре пет дана, пре пет месеци, пре пет година. У правим пријатељствима време је релативан појам. Блискост је нешто што не може тек тако да испари.
        Није залуд она стара: породица ти је дата, пријатеље сам бираш. Зато су нам некад они и ближи него неки чланови фамилије…

    • 🙂
      Сеје су чудо, да ти кажем. А ја сам благословена па имам сестре по крви, али и сестре по души.

  3. Kazu ljudi – i pad je let… Pogledajte ovo, njegov pad je ispunjenje njegovog sna…

  4. Kad bi čovek razmišljao o padu pre letenja nikad ne bi poleteo,
    a kada poleti i leti, leti strovali se, onda otrese krila od prašine, sačeka malo da mu prođe bol u krilima, pa hajd’ opet u visine…

    • Као што рекох тј написах:
      „И, немојте размишљати много о паду. Сваки лет се завршава падом. А кад једном треснете на земљу некако је свеједно са које је то висине било. Памти се само какав је био лет…“
      🙂

  5. kad smo već kod kockanja – to je bilo na ‘sve ili ništa’? 🙂

  6. vadim keca ko iz šešira zeca 🙂

  7. možda malo morbidno, ali je very mnogo gud 🙂

    • С обзиром да је сати колико јесте, а ја ујутру раним, ево ти нешто за лаку ноћ и лепе снове 🙂

      п.с главни адут ми је још у рукама, да не кажем рукаву 😉

  8. Hvala – za lep tekst i komentare i svu ovu lepu muziku – a što se letenja = ljubavi tiče – to je najdivnije što se može sanjati na javi 😉

    • Срце ми пуно кад се МОЈИМА свиди писаније 🙂
      Чопор се синоћ организовао за мало романтике… Ваљда је био пун месец, па смо мало завијали 🙂
      А за снове на јави – слажем се 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

