Дечко на попуст


smajliНико не уме да ме насмеје до суза као моји драги пријатељи. Дефинитивно!

Малопре ме зове добра пријатељица да ме пита како функционише куповина преко оних сајтова са попустима. Зна да сам неколико пута користила тај начин куповине и да је свака понуда била испоштована. Каже:

– У овом тренутку користим опцију „помоћ пријатеља“.

Ја, као добар човек у хуманиста, јој све лепо објасним, а она ће мени на крају:

– Е, баш ти хвала! Причам ја комшиници да моја пријатељица има искуства у тим куповинама, ваучерима и осталим за*ебанцијама. Мислим, знам ја да си ти тамо узимала неке козметичке третмане, куповала разне ситнице и да си увек била задовољна. Него, да ја тебе питам нешто, јеси пробала да преко попуста купиш дечка? Мислим, кад ти већ добро иде та куповина 🙂

Наравно, од тренутка кад су сазнали Браћа су одмах развила теорију како би се одвијала та трговина. Да ли би се плаћало по килограму или по временском овиру, колико је квалитетна роба која се нуди, да ли испуњава све потребне критеријуме и, на крају,  сконтали да је ова варјанта куповина на по сата, сат, два… далеко најбоља опција 🙂

И, наравно, и вирус који ме напада последња два дана, и слинав нос, због којег ме зову Рудолф, и она најгора температура која ломи, све је то пало у други план. И ево ме, седим и плачем од смеха. Мислим, боље звучи то него да се смејем од муке 🙂

Пријатељи су право богатство!

Коментари на: "Дечко на попуст" (10)

  1. Pa još kad objave: „AKCIJA“ ili „SAMO DANAS“ ili „Očuvani second hand“… A što se ovog poslednjeg tiče, pazi sad šta mi se desilo juče u samoposluzi: ostavim i rukavice i kapu u korpi i na kasi se kao našalim sa kasirkom: „Ovo nije za vas, to je polovna roba :)“… osmotri ona moje rukavice i kapu, osmotri i mene (kao da je već čitala Sonjin tekst o prepoznavanju lica :)) i reče: „Bogami dobra polovna roba“… E živ me sram izeo, a opet, možda je to i komplement 😉

    A protiv tog nazeba, dragi Rudolfe ;), samo što više čajeva… interesantan je i blag ukus čaja „majčina dušica“, a čaj od djumbira je vrlo efikasan i deluje oko dva-tri sata, kao aspirin.

    • Комшо, ја бих на твом месту то схватила као комплимент. Посебно ако ти делује да касирка уме добро да процени 😉
      Ма ти си једна душа 🙂 Хвала за савет! И опет понављам, нико нема комшилук као ја 🙂

  2. vrućica je čudo 😉 pa, ti danas nisi stala i nasmejala si nas…idi pij čaj, kupi na popust i legni zadovoljna 😀

    • не да је чудо, него се мери са лудилом 🙂
      овим се борим против вируса. Можда је он добио прву рунду, али меч за титулу траје, ако се не варам, 12 рунди, а ја имам мотив да победим 🙂
      добара рецепт за остатак вечери, хвала Лидија 🙂

  3. Nikad robom! 🙂
    Da si mi Živko i Zdravko ko Mirko i Slavko 🙂

  4. Одлично..подсетила си ме на један мој текст који дуго чека да се објави.
    Велики поздрав од још једног Рудолфа 🙂

  5. Došla sam, opet, ovde. Da me pnovo nasmeješ. Ti to možeš. 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

