Мисли вредне пажње…


ДВА ВУКА

Једне вечери, стари Чироки индијанац причао је свом унуку о борби која се одвија унутар сваког човека. Рекао је:
– Сине мој, битка која се одвија унутар нас је битка два вука. Један вук је Зло:  То су бес, завист, љубомора, туга, жаљење, похлепа, ароганција, самосажаљење, кривица, инфериорност, лажи, лажни понос, супериорност и его. Други вук је Добро: То су радост, мир, љубав, нада, искреност, понизност, брижност, дарежљивост, осећајност, великодушност, истина, саосећајност и вера.

Унук је размислио за тренутак о ономе што је чуо и упита деду:

– Који вук побеђује?
Стари Чироки му одговори:

– Онај кога храниш!

Живот је састављен од падова и устајања. Победници су они који науче да скрате период између те две ствари.

Никад не показуј слабост док гледаш вуковима у очи. Тад знају да могу напасти!

Добри људи дају ти срећу, лоши људи искудтво, најгори људи лекције, а најбољи – успомене!

Удаљавање од негативних људи не значи да их не волим. То само значи да себе више волим!

Ово није посластичарница и ја не стављам прелив од шећера на оно што кажем. Тражио си моје мишљење и добићеш га. Нисам ја крива ако ти се не свиди!

Дође тај тренутак кад мораш да бираш између окретања нове странице и затварања књиге!

Понекад нема следећег пута, паузе или друге шансе. Понекад ти живот даје опцију САД или НИКАД!

Кад смо нерасположени или тужни, чврст загрљај добро дође, утешни загрљаји и додири заиста помажу и смањују бол… доносе мир у души и осмех на лицу.

Љубав је онај предивни дар да неког сагледавамо онаквим какав он није.

Можда неким женама није суђено да се „припитоме“…  Можда требају слободно да трче све док не пронађу неког једнако дивљег да трчи са њима..

Опасно је то, знаш… Спојити бивше љубавнике може бити фатално, без обзира колико година прође. Јер страст није играчка, она је играч који се игра с осећањима и моралом. И што је најгоре, никад не престаје…

Има незнана формула која одређује однос између радости и бола у нашем животу. Страдање и гријех се употпуњују као калуп и његов одљевак. Живот нам враћа само оно што ми другима дајемо.

Твој проблем је што још увек у себи не препознајеш отисак мене. Мој проблем је што то још увек очекујем. Рекла бих да ја имам већи проблем.

Данас сам чврсто убеђен да нико никог не губи јер нико никог не поседује. То је истинско искуство слободе: имати најважнију ствар на свету, а не поседовати је.

С времена на време, људи надмаше себе. Каткад те изненаде. Каткад поклекну. Живот је каткад чудан. Стисне те. Али ако отвориш очи, наћи ћеш наду. У тактовима песме. И у очима вољене особе. А ако имаш среће, ако си највећи срећник на овоме свету, онај којег волиш, узвратиће ти љубав.

Не волим ни законе ни правила и не волим да ме обликује друштво…. То нисам онда ја…. Није ми непознато да будем сама против свих и да се једина не слажем и да једина мислим другачије….. А ово време кад нас све притиска са свих страна и јесте време за јунаке…Сад падају маске и сад се види ко је какав…

Имамо толико потреба у животу, али на крају дана, све што нам уистину треба, јесте да будемо потребни.

Ако те неко жели, ништа га не може задржати даље од тебе, а ако не.. Ништа га не може зауставити да остане.

Имати хиљаду пријатеља није чудо. Чудо је имати пријатеља који ће бити уз тебе када хиљада буде против вас.

Знаш ли која је разлика између обећања и сећања? Ми сломимо обећања, али сећања сломе нас….

Нико није у стању да усрећи другога; људи једино могу узајамно да усреће једно друго. Не можеш натерати себе да неког волиш ако нема хемије.

Постоје истине које је немогуће схватити. Можемо их само осетити, а да бисмо их осетили потребно је искључити разум.

Лепо је када неко зна сваки детаљ о теби. Не зато што те је константно посматрао, већ зато што је обратио пажњу…

Како досад ниси научио да сам ја девојка коју свако може лагати, али је нико не може слагати? И да глупа правила ове игре у којој је теби све дозвољено поштујем једино због тога што сам их лично ја одредила….

Камо год кренеш, вратићеш се на почетак. Колико год се променио увек ћеш се враћати на место где си задњи пут био срећан.

Сви долазе у наш живот с разлогом, добрим или лошим. Неки ће нас вољети, неки сломити – али на крају сваки од њих нас учини оваквима какви смо сад.

Кроз живот треба пролазити са осмехом стјуардесе која зна да са авионом несто није у реду.

Сећам се кад сам ти уместо: „Волим те“, рекла: „Слободно иди“. Жао ми је, али нисам се хтела борити за некога коме је одлазак увек најбоља опција.

Време одлучује кога ћеш срести у животу, срце одлучује кога желиш у животу, а твоје понашање одлучује ко ће остати у твом животу.

У љубави се ништа не подразумева. Јасно и гласно реците шта желите. Не читате туђе мисли и немате кристалну куглу.

Коментари на: "Мисли вредне пажње…" (9)

  1. Da li uvek pazimo na to kojeg vuka i kako hranimo? Znamo li mi zasigurno šta je za kojeg od njih prava hrana?

    • Мислим да је то индивидуално. Свако од нас себе „храни“ на начин за који верује да је исправан. Ја признајем, иако кажу да никад не треба признати јер ће увек неко то окренути и искористити против тебе, да је било ситуација кад сам, можда и свесно, хранила оног „црног вука“. Али, мислим да су то „дечије болести“ које сви морамо да прележимо. Неки од нас успешно, а неки никад не успеју да у себи потисну ту потребу да намире црног на уштрб белог вука…

      • Ovo mi se dopada “ кажу да никад не треба признати јер ће увек неко то окренути и искористити против тебе“ (a i poznato mi je :() – u ovoj oazi je sve sigurno 🙂 nije po principu „u cara Trojana kozije uši“ – btw, da nije taj bio Vulkanac 🙂 🙂 🙂

  2. U ovu esenciju divnih misli, imam jaku želju da ubacim i ovo… (A nekako sam siguran da mi Iva neće zameriti… 🙂 ) https://www.youtube.com/watch?v=h3m-eY7rv9g&list=UUWq5W8zlGeRJFiB5l_QQMiw&index=34&feature=plcp

    • Хвала Ти што својим коментарима дајеш додатну вредост ономе што напишем, забележим, објавим. Сјајно допуњујеш оно што сам хтела да кажем…
      Имам заиста сјајан комшилук 🙂

  3. Branislav Bojčić рече:

    Hvala ti za ovaj tekst, potvrđuje neku moju logiku koje sam gotovo bio spreman da se odreknem …

    • Можда је било мало неваспитано што сам код тебе без питања оставила линк, али колико је битна прва прича, толико су битне и остале мисли наведене у тексту, а копирање у одговор би заиста било превише. Чак и за мене 🙂
      Драго ми је ако је помогао…

      • Branislav Bojčić рече:

        Na mom blogu ti mozes da radis sta god hoces, pises koliko hoces, ostavljas linkove, sta god, jer sve sto stavis vredi, i na taj nacin i on vise vredi, hvala jos jednom

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

