Комшија Новиинтернет је као терапију против лошег времена поставио неке лепе летње фотографије. У Београду данас леп, сунчан дан. Није толико топло, али не можеш ни очекивати да у другој половини октобра шеташ бос 🙂 , па ми није неопходно море, али ме вуче носталгија за неким путовањима. Мало ми се шврља по свету…

У наставку нека занимљива места…

Братислава

Карлов мост – Праг

Genova

La Boca – Buenos Aires

Karneval – Gualeyguaychú

KOLOSSI CASTLE – Cyprus

(По предању Ричард Лавље Срце је живео у овом замку)

Корчула

Рива – Сплит

А на Дрини – Ћуприја!

„Жељо“ – Сарајево

… Наставиће се 😉

Коментари на: "Ал’ је леп овај свет ;-)" (18)

  1. Iva, nije fer od tebe… Sada potkrepljuješ mit o Srpkinji koja voli Srbiju samo zato što nije videla dalje od Praga… 😛

    • Облоговани,
      у праву си. О томе, видиш, нисам размишљала. Можда је најбоље да затворим ову објаву да се не брукам више 😉

      • Хаха… Хм, није баш разумљив овај мој коментар, односно, нисам баш успео да истакнем ту игру речи: праг – Праг… У сваком случају, рачунам да ће се схватити да сам ироничан не на твој рачун, већ на рачун оних који људе који воле свој народ одмах сврставају у примитивне и непросвећене…
        Слике су прелепе…
        Леп дан, људи…

        • Разумела сам ја тебе пријатељу одлично, ретко кад се нас двоје не разумемо, али сам од јутрос расположена за играње 🙂
          И ја увек застанем кад чујем ону
          „Ниси изашао из Србије зато је и волиш толико. Да си некад био у иностранству не би ти толико причао лепо о Србији.“
          Или било какву сличну варијацију на тему. Прошла сам мало света, за просечног Србина и превише, па опет волим ову моју, твоју, нашу Србију…
          Иначе, ове и сличне фотке су моја терапија кад се ужелим путовања, одмора…
          Диван дан, драги пријатељу 🙂

  2. Ovu zadnju fotku stavljam kao Wallpaper! 😉

  3. Blago tebi gde si sve bila 🙂 Kod svake slike ista pomisao: „Hoću tamo!“, ali kod Korčule i predivna sećanja – ne sećam se biljurnijeg i mirisnijeg mora i lepšeg plavetnila neba nego korčulanskog…

    • Е, Комшо мој…
      Жао ми је што не умем/не могу на блогу да направим албум са тако неким занимљивим сликама. Кад дође комшилук, кад дођу гости, да бар донекле стекну утисак какав је тај Ивин свет заиста…. Мислим, можда и постоји опција за прављење албума, само је ја нисам открила… 🙂

  4. He, ja osta pored Drine. 😉

  5. Ja bih u Sarejevo, pa na Unu, pa u hladnu Drinu…i u Travnik. 😉

  6. На дрини ћуприја ми је фаворит… Мада ни ћевапе не бих одбила 😉

    • Увек кад смо у пролазу морамо да свратимо да још једном видим ћуприју… Ваљда је то оно наше што нас вуче увек изнова… А ћевапи… Хммм 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

ipokeva.wordpress.com/

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

Магацин

Национални портал

