А од комшије – НЕ!


Данас је баш неки занимљив дан. Свашта нешто занимљиво се дешава. Најзанимљивије је дефинитивно у Бриселу. Мало-мало па чујемо нешто интересантно са озбиљног састанка у Бриселу.

Најпре су јучерашње изјаве тумачене као да је све завршена ствар. Да ће Србија без проблема данас добити статус кандидата. Онда су данас стигле вести да то баш и није тако. Противници кандидатуре овога пута нису ни ‘Оланђани ни Швабе. Сад се буне они који су камен темељац Европске уније: Румунија, Пољска и Литванија. Онда су јавили да су се Пољска и Литванија предомислиле и дале „зелено светло“, али не и Румуни!

Разлог?

Нерешен положај влашке мањине у Србији?!

Нећу бити лицемер и рећићу ХВАЛА! Ти Румуни су стварно ултра толерантни. Нису они к’о ми. Ми се руководимо оним „Да комшији цркне крава“. да се ми питамо ми би све комшије увели у Европску унију. Да и они пропадну као и ми. Али не и Румуни. Они кажу НЕ!

Шалу на страну. Ово је пластични пример онога што смо данима жвакали. Кад једном дозволиш нешто тешко је повући границу. Власт је признала Косово. Одрекла се дела територије. И сад нема назад. Зукорлић ће са следбеницима тражити РАШКУ. Румуни су одједном забринути за положај влашке мањине, ускоро ће тражити и аутономију за њих. Север Србије је већ дуго на мети аутономаша. Део би дали Мађарима, део Хрватима.  А нашли би се још неки којима је српска земља мила и прирасла срцу, па би је још распарчали.

Још једна ствар од које ми се јавља мучнина. Немци су непријатно изненађени. Карл Билт на Твитеру објављује да „Није веома респектабилно, ако државе, док покушавамо да подстакнемо Србију, постављају питања која нису предмет дискусије. То је недостатак европског духа“.

Лицемерје да не може бити веће. Подсећају ме на Шојића: Изненађени и увређени!

И тако, док осећамо задовољство због става Румуна, док га под притиском не промене, мени је опет нешто запало за око. Вештица, тако ме зову, али шта да радим кад као баксуз видим све што не треба:

„У закључцима Савета министара се такође наводи и реченица у којој стоји „прима на знање намера Европске комисије о почетку рада на студији изводљивости“ када је реч о стабилизацији и придруживању Косова.“

Као што рекох, нисам завршила дипломатију, не разумем се ја баш у те неке велике ствари, али, јел се само мени чини или они док Србији дају кандидатуру истовремено размишљају о придруживању Косова тој истој ЕУ? Њима који су Косово признали са све * то је вероватно нормално. Мени која малигну творевину нисам признала и никад нећу то и те како пара уши.

Коментари на: "А од комшије – НЕ!" (1)

  1. Тражи га тражи
    Где га све не тражи
    и тражећи њега изгуби себе…… Васко Попа

Оставите одговор

Облак ознака

psihologijasmisla

mesto za raspamećivanje

KevaiPo

uputstva za upotrebu dana

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

NEGOSLAVLJE

Slike od reči u kojima se prepoznaju i nenaslikani.

poznanik

zato što te volim

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Tangolinin blog

moja mala ništa

cy3a

свашта нешто

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС

... мистично језичко сведочанство духовне стварности.

agorafobija

Neko to od gore vidi sve, vuce konce, igra se. ;)

какоЈЕЦАкаже

~разговори о српском језику~

политика и којешта...

забелешке о утисцима, на прву лопту...

meskalero

Да ли знаш?

Dnevnik slučajne domaćice

Priče, poneka pesma, kritika društva

Jelena Bogosavljević

Jelena: svet priča i noćnih pripovedanja

Ne plači , to mogu i ja ....

Život i naravučenije....

ironijexl

StVaran svet oko mene (ne zadržavaj se samo u slučaju nužde)

Umetnost hedonizma

Umetnost nalazenja zadovoljstva u malim stvarima

Izmanipulisan

Nervozni komentari na teme iz kulture, medija i politike

Nedodjija

blog o alternativama...

Sopstveni portparol

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Mitrovic Uros

Just another WordPress.com site

